کد خبر: ۱۱۸۳۳۱۷
اقامت در هتل کیش یا در سوئیت ؟ مسئله این است!

هتل کیش با توجه به افزایش سفرهای تفریحی به این جزیره متقاضی زیادی در سالهای اخیر دارد. اما با توجه با افزایش نرخ بلیط هواپیما و افزایش هزینه تور کیش یک سوال اصلی مطرح می شود که برای سفر به جزیره کیش آیا رزرو هتل به صرف است یا سوئیت؟

امکانات و خدمات جانبی

هتل کیش در مواردی نسبت به کرایه سوئیت کارایی بیشتر داشته همچنین امکانات و خدمات جانبی یک هتل موجب می شود افراد ترجیح دهند اقامت در هتل را انتخاب نمایند. اصلی ترین دلیل انتخاب هتل برای اقامت امنیت آن می باشد. سوئیت با تمام خوبی هایی که به همراه دارد در اغلب موارد با عدم امنیت روبرو می باشد.

هتل کیش با ارائه صبحانه، لاندری، ترنسفر، نگهبانی، نظافت روزانه، روم سرویس، رستوران، کافی شاپ و در برخی موارد سالن های ورزشی، فضای سبز، استخر و سونا و جکوزی بسیار مقرون به صرفه تر از اقامت در یک سوئیت فاقد تمام موارد ذیل می باشد و در برخی هزینه های دیگر موجب صرفه جویی می شود.

تعداد نفرات و سفر گروهی

هتل کیش در مقایسه با سوئیت در کیش گتهی مزایای بیشتری دارد. زمانی که تعداد نفراتی که از یک خانواده یا گروه دوستی به این جزیره سفر میکنند تنها دو یا سه نفر باشد بی شک اقامت در یک هتل بسیار مقرون به صرفه تر و عاقلانه به نظر می رسد زیرا این هزینه تقریبا با هزینه اقامت در یک سوئیت معمولی مساوی و حتی گاهی بسیار کمتر می باشد.

هتل کیش فارغ از مزایای زیادی که برای اقامت های تفریحی دارد اغلب با محدودیت هایی روبروست. تصور کنید در قالب یک گروه 15 نفره و صمیمی سفر میکنید و ترجیح می دهید تمام زمان خود را کنار هم صرف نمایید. بی شک اقامت در هتل مانع این نوع ارتباطات گروهی می باشد و در این مورد انتخاب سوئیت عاقلانه تر به نظر می رسد.

هتل کیش بعلاوه اینکه محدودیت هایی برای اقامت های گروهی به همراه دارد، در موارد زیادی هزینه ای نسبتا بالا برای یک تیم در بر دارد. اگر در زمره گردشگرانی هستید که ترجیح می دهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، کرایه یک سوئیت بزرگ برای یک گروه چند نفره مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تیپ شخصیتی

هتل کیش انتخابی بسیار مهیج برای گردشگرانی با شخصیت برون گرا و اجتماعی و خوش برخورد می باشد. این گردشگران به خوبی ارتباط برقرار می کنند و از پس مشکلات خود برمی آیند. از ارتباط با پرسنل هتل احساس رضایت می کنند و خستگی و در مواردی کج خلقی آنها را نادیده خواهند گرفت.

هتل کیش همچنین انتخاب بسیار خوبی برای گردشگرانی است که بسیار سفر می کنند و آسان گیر هستند. این گروه از گردشگران برای خوش گذرانی وقت خود را صرف می کنند و به فضای شلوغ یا همهمه هتل و رفت و آمد سایرین دقتی ندارند.

هتل کیش همانطور که انتخاب بسیار مناسبی برای خوش اخلاق ها و برون گراهاست، می تواند انتخاب نادرستی برای بداخلاق ها و بدخواب ها و درون گراها باشد. اگر تمایلی ندارید مدام با پرسنل هتل صحبت کنید و از معایب هتل بازگو کنید و یا صدای افراد در حال تردد آزارتان می دهد توصیه میکنیم در سوئیت ها اقامت کنید.

هتل کیش انتخاب بسیار مناسبی برای سالمندان می باشد. اگر قرار است سفر کیش را به پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ هدیه بدهید بی شک رزرو هتل با امکانات بیشتر برای راحتی آنها توصیه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها