رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه گفت: ۱۰ تا ۱۵ روستا در استان کرمانشاه به طور مستقیم تحت‌ تأثیر زلزله ۵.۹ ریشتری زلزله روز گذشته قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۷۸
۱۵ روستای استان کرمانشاه به طور مستقیم تحت‌ تأثیر زلزله قرار گرفتند

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رضا خواجه‌ ای اظهار داشت: زلزله 5.9 ریشتری روز گذشته در همان منطقه زلزله 4.4 ریشتری چهارم آذر ماه رخ داده است و به همین دلیل در گذشته ارزیابی‌هایی در منطقه انجام شده بود.

وی با اشاره به حضور 11 تیم به منظور ارزیابی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه عنوان کرد: گزارشی مبنی بر خسارت آنچنانی و تخریب واحدهای مسکونی و تجاری بعد از زلزله روز گذشته گزارش نشده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه 10 تا 15 روستا به طور مستقیم تحت تأثیر زلزله روز گذشته بودند گفت: همانطور که در گذشته نیز اعلام شده تمام واحدهای ارزیابی‌ شده می‌توانند از تسهیلات بنیاد مسکن برای ساخت و ساز واحدهای خود استفاده کنند.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کانون زلزله 5.9 ریشتری روز گذشته در سومار و خالی از سکنه بوده است افزود: 9 روستا در اطراف کانون زلزله قرار داشتند که در صورت درخواست تسهیلات لازم به آن‌ها پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها