رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۱۳
محور خلخال به پونل مسدود شد /سایر راه‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به بارش برف در اکثر مناطق استان اردبیل و افت شدید دمای هوا اظهار داشت: با حضور هدفمند و تلاش مثبت راهداران عملیات زمستانی برف‌روبی انجام و تمامی جاده‌ها ومحورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها در جریان است.

وی از مسدود بودن محور خلخال به پونل از طرف استان گیلان خبر داد و گفت: این محور با توجه به شرایط خاص و صعب‌العبور بودن، کاهش ضریب ایمنی عبور و مرور، احتمال سقوط بهمن و رانش پل‌های عبوری تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه تردد از محور خلخال به اسالم تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: رانندگان به هنگام تردد از گردنه‌های برف‌گیر و جاده‌های کوهستانی حتما تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته و در کنار توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، اصول رانندگی ایمن را مد نظر ویژه قرار داده و کاربردی کنند.

فتاحی با اشاره به اینکه سطح اکثر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل لغزنده و در برخی مناطق یخبندان است، تصریح کرد: پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، مدیریت زمانی سفر و اجتناب از تغییر مسیر ناگهانی از اصول مهم رانندگی در فصل زمستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها