خطوط تولید تجهیزات الکترواُپتیکی پیشرفته روز سه شنبه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرکت صنایع الکترواُپتیک وزارت دفاع در اصفهان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴۳
خطوط تولید تجهیزات الکترواُپتیکی پیشرفته راه اندازی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرتیپ امیر حاتمی در جمع مدیران و متخصصان صنایع الکترواُپتیک توجه ویژه به نیازهای فناورانه نیروهای مسلح، فرایندهای نوآورانه، مهندسی سیستم، مدیریت دانش، استاندارد سازی و تضمین کیفیت را از اولویت های پیش برندگی صنعت دفاعی کشور در شرایط تحریم دانست.

وی افزود: با توانمندی، ظرفیت های فوق العاده و زیر ساخت های فناورانه در شرکت صنایع الکترونیک و صنایع الکترو اُپتیک اصفهان می توانیم بطور جامع نیازهای نیروهای مسلح را در حوزه های الکترواُپتیکی، لیزری و تجهیزات پزشکی بدون نیاز به خارج از کشور تامین کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، قدرت دفاعی کشور را مرهون آگاهی و بصیرت ملت بزرگ ایران، تدابیر فرمانده کل قوا، حمایت دولت خدمتگزار و مجاهدت نیروهای مسلح و متخصصان صنعت دفاعی کشور دانست.
وی افزود: امروز صنایع دفاعی به عنوان پیشران صنعت کشور نماد خودباوری و اتکا به ظرفیت های داخلی است.

امیر سرتیپ حاتمی، پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف بویژه الکترونیک و اُپتیک در وزارت دفاع را مرهون تفکر انقلابی، جهادی و جوانگرائی توصیف و ابراز امیدواری کرد: در آینده خبرهای بسیار خوبی از پیشرفت های صنایع الکترونیک وزارت دفاع به استحضار ملت سربلند ایران رسانده شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین از محصولات و دستاوردهای جدید شرکت صنایع الکترواُپتیک وزارت دفاع در اصفهان دیدن کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها