یک دستگاه اتوبوس با 31 سرنشین در محور آرادان- سرخه واژگون شد که در اثر آن، 29 نفر مصدوم شدند و دو نفر جان باختند.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۳۹
واژگونی اتوبوس در محور آرادان-سرخه/ 2 نفر جان باختند+ تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اتوبوس مسافری که در محور شریانی تهران- مشهد تردد می‌کرد، در کیلومتر 12 جاده آرادان- سرخه با 31 سرنشین دچار واژگونی شد.

جانشین پلیس راه استان سمنان در همین زمینه درباره واژگونی اتوبوس در محور تهران- سمنان بیان کرد: اتوبوس واژگون‌شده در محور تهران- سمنان 31 سرنشین داشته است و در حال تخلیه مجروحان و فوتی‌ها از اتوبوس هستیم.

سرهنگ سیدمهدی جلالی گفت: این اتوبوس از تهران به سمنان در حال حرکت بود که دچار حادثه شد.

جانشین پلیس راه استان سمنان تأکید کرد: مصدومان و مجروحان حادثه هنوز در اتوبوس واژگون‌شده و نیروهای هلال‌احمر و پلیس در حال تخلیه آنها هستند.

جلالی با بیان اینکه هنوز آماری از کشته‌ها و مصدومان نداریم، اظهار کرد: در حال تخلیه این عزیزان هستیم و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

سرهنگ تقی کبیری، فرمانده پلیس راه استان سمنان نیز گفت: واژگونی اتوبوس در محور تهران- سمنان در نزدیکی شهرک صنعتی صیدآباد و در ساعت 12 و 45 دقیقه امروز رخ داده است.

این مسؤول تصریح کرد: این اتوبوس از تهران حرکت کرده بود و مسیر هم به علت بارندگی لغزنده است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه، علت واژگونی اتوبوس در محور تهران- سمنان را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه پیش‌بینی کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم گفت: مسافران حادثه واژگونی اتوبوس در محور تهران- سمنان با وجود اینکه علائم سلامت جسمانی در آن‌ها مشهود بوده، برای کنترل دقیق‌تر جسمی، انجام آزمایش، انجام سی.‌تی.‌اسکن در صورت لزوم و ارائه مشاوره‌های روانی لازم به بیمارستان کوثر سمنان منتقل می‌شوند.

فرمانده پلیس راه استان سمنان پس از استخراج مصدومان و فوتی‌های ناشی از این حادثه به فارس گفت: بر اثر وقوع این سانحه واژگونی، متأسفانه دو نفر از هم‌وطنانمان جان باختند و 29 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

کبیری از رانندگان خواست تا در شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، موارد ایمنی در عبور و مرور را رعایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها