نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون با حمله گسترده به شهرهای قدس وکرانه باختری شماری از فلسطینیان از جمله فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حماس را دستگیر و زندانی کردند.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۲۳
رژیم صهیونیستی چند تن از فرماندهان حماس را دستگیر کرد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، نظامیان صهیونیست از شب گذشته تا ظهر امروز 40 فلسطینی از جمله یاسر منصور و اسماعیل الطل دو نماینده جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین و صباح فرعون اسیر آزاد شده از اهالی شرق قدس اشغالی را در کرانه باختری و قدس اشغالی دستگیر و زندانی کردند.

جنبش حماس با صدور بیانیه ای از مردم وگروه های فلسطینی خواست امروز عصر در راهپیمایی «جمعه خشم و پیروزی خون شهدا» شرکت کنند.

تشنج شدید در کرانه باختری پس از شهادت «اشرف نعالوه» مجری عملیات شهادت طلبانه برکان و صالح البرغوثی، مجری عملیات شهادت طلبانه «عوفرا» و به هلاکت رسیدن دو نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت فلسطین حاکم شده است.

حماس در بیانیه ای از شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت امروز خواست به سمت مناطق حائل با دشمن صهیونیستی حرکت کنند.

این بیانیه تاکید کرد راهپیمایی امروز پیامی به دشمن صهیونیستی است که مردم ما هرگز شهدای بزرگوارمان را فراموش نکرده و نخواهند کرد و تا تحقق اهداف مورد نظر دست از مقاومت بر نخواهند داشت.

شمار شهدای راهپیمایی بازگشت از مارس (اسفند) گذشته تا کنون به 235 تن رسیده، این در حالی است که صدها تن دیگر توسط نظامیان صهیونیست نیز زخمی شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها