حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد شاعر متعهد و توانمند کشور به عنوان مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۵۲
انتصاب  مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس

به گزارش جام جم آنلاین، انصاری نژاد در سال های اخیر مسئولیت های ادبی تاثیرگذاری در صحنه ادبیات انقلاب داشته است که از جمله آنها به دبیری علمی کنگره «شعر پاسدار» می توان اشاره کرد.

وی همچنین برگزیده کنگره‌های شعرِ انتظار، اندیشه مطهر، شعر اشراق، کویر، توحید و ... می باشد.

وی علاوه بر حوزه شعر، یکی از فعالان عرصه نقد و پژوهش کشور است و از وی تا کنون نقدها و مقالات فراوانی در مطبوعات و گاهنامه های ادبی به چاپ رسیده است.

از انصاری نژاد تا کنون مجموعه های فاخر و فراوانی در حوزه شعر چاپ شده است که از جمله آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد: «زمزمه کاشی‌ها»، «یک باغ زخم تر»، «سبز سرخ»، «زیبا مثل غروب دهکده»، «پرندگان پراکنده اند انسان ها»، «باغ سحر خیز»، «ابرهای ساحلی»، «چشمه چنا»، «از پشت سایه ها»، «مکاشفه ای رنگ رنگ»، «از جاده قدیم»، «اجاق کوهپایه»، «ستاره ای در حصار»، و «از سمت سناباد»، و چند اثر دیگر که بزودی منتشر خواهد شد.

علاقه‌ انصاری‌نژاد به شیراز و فضای فرهنگی آن در شعرهایش نمود ویژه‌ای دارد. وی تعدادی شعر با رویکرد زیبا و متفاوتی درباره‌ی شیراز سروده و منتشر کرده است.

امید که حضور ایشان باعث اتفاق‌هایی متفاوت در عرصه‌ ادبیات دفاع مقدس استان فارس باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها