مسابقات کاراته قهرمانی جهان - اسپانیا

گنج زاده نقره‌ای شد / پورشیب به مدال برنز رسید

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان به مصاف نماینده آلمان رفت و با شکست مقابل این حریف سرسخت به مدال نقره بسنده کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹۲
گنج زاده  نقره‌ای شد / پورشیب به مدال برنز رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در حالی به میزبانی اسپانیا و در شهر مادرید در حال برگزاری است که سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم کاراته مردان در نخستین مبارزه به مصاف شادیکانوا از قرقیزستان رفت و در گام نخست با پیروزی کار خود را آغاز کرد. گنج زاده در دومین مبارزه خود لوکا کاستا از بلژیک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

وی در سومین مبارزه به مصاف برایان ایر از ایالات متحده آمریکا رفت و این دیدار نیز با نتیجه ۶ بر ۴ به سود گنج زاده به پایان رسید. سجاد در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی ۴ بر۲ مقابل آلپ ارسلان یامان اغلو از ترکیه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی الکساندر پشیانتیس از روسیه را با نتیجه ۸ بر یک شکست داد و راهی فینال بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی شد.

گنج زاده برای کسب مدال طلا امروز شنبه به مصاف جاناتان هورنه از آلمان رفت و این دیدار در پایان به سود نماینده آلمان تمام شد و گنج زاده به مدال نقره بسنده کرد. این دیدار با نتیجه 5 بر 2 به سود حریف آلمانی به پایان رسید.

گنج زاده برای سومین بار راهی فینال مسابقات جهانی شده است. سجاد سال 2014 و در مسابقات جهانی آلمان موفق به کسب مدال نقره شده بود و در سال 2016 نیز در بیست و سومین دوره مسابقات جهانی اتریش نیز به نشان طلا دست یافت بود. در تاریخ رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان گنج زاده اولین کاراته کایی است که در سه دوره متوالی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شده در وزن خود به دیدار نهایی راه پیدا کند.

پورشیب به مدال برنز رسید

ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان باتجربه کشورمان در دیدار رده‌بندی به مصاف «دانیل یولداشف» از قزاقستان رفت و در پایان با ارائه عملکردی مطلوب با نتیجه 3 بر صفر مقابل رقیب خود به برتری دست یافت تا به مدال برنز دست پیدا کند. پورشیب در دوره گذشته این مسابقات نیز در «لینز» اتریش به مدال برنز دست یافته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها