شرکت کانن از دیرباز تا کنون در عرصه تولید ماشین‌های اداری پیشتاز بوده و با پیشرفت تکنولوژی و سرعت ارتباطات همسو بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۵۸
مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری کانن

در همین راستا، این شرکت خط تولید پرینترهای چندمنظوره را راه‌اندازی کرد تا کاربران بتوانند همه کارها را با یک دستگاه انجام دهند: با دارابودنِ اتصال‌های جدید wifi، بلوتوث و غیره. با گذر زمان، نمایندگی کانن نیز به منظور بهبود ارائه خدمات پس از فروش، دانش خود را به‌روز کرده و کلیه خدمات اعم از تعمیر پرینترهای کانن، اسکنرهای کانن، سلفی کانن، تعمیر و تعویض کارتریج کانن را انجام می‌دهد.

همچنین، به منظور راحتی مشتریان، خدمات تعمیر در محل محصول‌های کانن را می‌پذیرد. برای دریافت بهترین خدمات به نمایندگی کانن مراجعه کنید.

اهداف نمایندگی کانن

در بازار ماشین های اداری امروز و تنوع محصولات و برندهای مختلف در این عرصه محصولات کانن جزو بهترین ها و کارآمدترین های در این عرصه رقابتی است.

از همین رو نمایندگی کانن خود را مسئول می داند و بی شک از ذره ای تلاش در این راستا دریغ نخواهد کرد. نمایندگی کانن هر چند کوچک اما با اهدافی بزرگ، خدمات گسترده ای در زمینه پرینتر کانن، اسکنر کانن، فکس کانن، کارتریچ کانن، درایور کانن، خدمات پس از فروش کانن، تعمیرات محصولات کانن و مشاوره محصولات کانن به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد؛ اهداف بزرگی همچون رضایت مشتری که اصل و اساس و هدف اصلی هر نمایندگی ست.

درباره مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری canon

نمایندگی کانن به عنوان تخصصی ترین مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری canon در تمامی بخش ها اقدام به تدارک مرکز خدمات حرفه ای با توجه به نیاز جامعه نموده است. نمایندگی کانن در هر سال طیف وسیعی از خدمات پس از فروش را جهت محصولات کانن تدارک می بیند.

توجه به استانداردهای بالای حرفه ای از اصول اولیه فعالیتهای خود می داند توجه به جزئیات هر دستگاه ، کنترل کیفیت خدمات و... از جمله مواردی است که نمایندگی کانن بر آن تاکید بسیار دارد.

ویژگی هایی مرکز تعمیرات کانن تحت عنوان نمایندگی canon

ویژگی های نمایندگی کانن موجب تمایز این نمایندگی نسبت به سایر مراکز گشته است . کارشناسان تعمیرات کانن در نمایندگی کانن حضور دارند و شما را راهنمایی خواهند کرد و در صورت نیازبه تعمیرات کانن توصیه های اولیه را به شما ارائه خواهند داد. تعمیرات کانن با توجه به نوع آسیب و مورد تعمیراتی دستگاه، ممکن است به صورت تقریبی از یک تا ده روز بطول بیانجامد. متخصصین پس از عیب یابی اولیه،مشکل دستگاه، مورد تعمیراتی و هزینه ی تقریبی را به اطلاع مشتری می رسانند و در صورت تمایل مشتری مراحل تعمیر را ادامه خواهند داد.

در تمامی مراحل پیش از تعمیر و پس از تعمیر، احترام به حقوق مشتریان گرامی همواره مد نظر کارکنان و کادر فنی نمایندگی تعمیرات کانن بوده است.

وظیفه کارشناسان ما در نمایندگی کانن با توجه به آنچه از نمایندگی کانن انتظار می رود:
پاسخگویی صبورانه به تمامی کابران و مشتریان محصولات کانن
ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم و تعمیر محصولات کانن به ویژه ماشنی های اداری کانن
ارائه‌ی مشاوره‌ و راهنمایی درباره‌ی نقاط قوت و ضعف هر محصول
ارائه پیشنهاداتی به مشتریان گرامی با توجه به شرایط ذکر شده از سوی آنان مانند شرایط کاری، بودجه...

فروش محصولات کانن با ضمانت نامۀ محصول
سرعت ‌بخشی به روند تهیه و تحویل کالای خریداری شده
ارائه‌ تمامی خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن
ارائه تمامی اطلاعات مورد نیاز پیش از خرید در نمایندگی کانن

لازم است تا در توضیحات ارائه شده به خدماتی که نمایندگی کانن در رابطه با هر یک از محصولات کانن ارائه میدهد نیز توضیحات لازم را ارائه دهیم.

خدمات نمایندگی کانن
تعمیرات چاپگر ( پرینترهای کانن)


چاپگر یا پرینتر ( Printer ) دستگاهی برای چاپ هر آنچه که شما نیاز دارید.کاربران با توجه به نوع نیاز خود ، مدل خاصی از چاپگرها را استفاده می کنند . چاپگر کانن انواع مختلفی دارند که عبارتند از ؛ جوهر افشان ، لیزری تک رنگ و لیزری رنگی که کاربردهای متفاوتی دارند . با توجه به این که ؛ انواع مختلف چاپگرهای کانن ، دارای قطعات متفاوت و مختلف هستند ، تعمیرات پرینترهای کانن ، باید توسط متخصصین تعمیر چاپگر که دانش کافی جهت تعمیر این محصولات را دارند انجام شود بنابراین در صورتی که چاپگر شما آسیب دیده است با نمایندگی کانن جهت تعمیر آن تماس بگیرید.

نمایندگی کانن تخصصی ترین مرکز تعمیرات پرینترهای کانن در تهران می باشد.

تعمیرات اسکنر کانن در مرکز خدمات کانن

به منظور اسکن کردن اسناد بایگانی کردن به صورت دیجیتالی مدارک میتوانید به راحتی از اسکنرهای کانن استفاده کنید . اسکنر از دیگر محصولات تولیدی کانن است ، که در انواع مختلف در بازار موجود می باشد. تعمیرات انواع اسکنرهای کانن را باید با مهارت انجام داد و در صورت نیاز به تعویض قطعات ، قطعه ی آسیب دیده را با دقت خارج کرده و قطعه ی جدید را نصب کرد و این امر نیازمند یک گروه متخصص است.
تعمیرات دستگاه کپی در مرکزخدمات و پشتیبانی کانن
دستگاه های کپی معمولا در دفاتری که حجم کار بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرند بنابراین جزو دستگاه هایی محصوب میشود که ممکن است بیشترین خرابی را در این دستگاه ها شاهد باشیم. بنابراین بسیار اهمیت دارد که دستگاه های کپی حتما
در صورت نیاز به تعمیر دستگاه کپی کانن باید به نمایندگی و تعمیرگاه مجاز محصولات کانن مراجعه کنید . متخصصین نمایندگی کانن ، به تعمیر تمامی قطعات دستگاه کپی مسلط بوده و با دقت و مهارت ، تعمیرات دستگاه کپی را در اسرع وقت و با هزینه ای مناسب انجام خواهند داد . در صورتی که قطعه ای از دستگاه کپی معیوب شده باشد ، آن را با نمونه ی اورجینال و با کیفیت تعویض خواهند کرد .
تخصصی ترین تعمیرات پرینترهای سلفی کنن در نمایندگی canon
پرینترهای سلفی کانن به منظور استفاده چاپ عکس در هر مکانی تولید و وارد بازار شد. سلفی های کانن برای همه آنها که عاشق چاپ عکس های خود هستند بسیار کاربردی و جذاب است. همین نکته دلیلی پرفروش بودن پرینترهای حرارتی یا همان پرینترهای سلفی کانن شده است. مرکز خدمات و پشتیبانی کانن علاوه بر فروش سلفی کانن، کلیه مشتقات سلفی کانن اعم از کاست، کاغذهای استاندارد برای سلفی کانن را نیز به فروش میرساند. در نمایندگی کانن تعمیر پرینتر سلفی کانن انجام میشود زیرا تعمیر این نوع از پرینرهای کانن نیاز به تخصص و مهارت در تعمیردارند و انجام آن توسط مراکز غیر مجاز ممکن است صدمات جدی را به دستگاه شما بزند. بنابراین برای تعمیر پرنتر سلفی کانن خود با نمایندگی کانن تماس حاصل بفرمایید.
سایت کانن
سایت کانن مرجعی برای دریافت اطلاعات مربوط به محصولات کانن است.همچنین افرادی که از محصولات کانن خریداری کرده اند برای کسب اطلاعات پیرامون چگونگی نصب و کار با آن محصول می توانند به سایت کانن مراجعه نمایند. زیرا در این سایت در بخش فیلم های آموزشی شما به راحتی میتوانید نحوه نصب و راه اندازی ، اتصال wi-fi و سایر خدمات پرینترهای کانن را مشاهده فرمایید. از طرفی در صورت نیاز به نصب درایور برای انواع پرینترهای کانن نیز شما میتوانید به راحتی با مراجعه با سایت canon در بخش درایورها، درایور مربوط به پرینتر خود را پیدا و نصب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها