در این مقاله بهترین گوشی های 2018 و 2019 جهان را از نظر دوربین بدنه باتری سخت افزار و عملکرد بررسی و بهترین گوشی 2019 دنیا را معرفی میکنیم.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۶
بهترین گوشی 2019 دنیا از نگاه سخت گیران و منتقدان

در این مقاله بهترین گوشی های 2018 و 2019 جهان را از نظر دوربین بدنه باتری سخت افزار و عملکرد بررسی و بهترین گوشی 2019 دنیا را معرفی می کنیم. تعدد گوشی‎های موجود در بازار زمانی خود را نشان می‌دهد که یک کاربر قصد خرید بهترین گوشی 2019 و یا یکی از پرچم‌داران را می‌کند. آن زمان است که تعدد گوشی‌ها و وجود گزینه‌های متعدد جهت انتخاب کاملاً خود را عیان می‌سازد و اگر خریدار یا متقاضی بهترین گوشی های 2019 پیشاپیش مشخص نکرده باشد که کدامین گوشی و با چه ویژگی‌ها و خصائصی می‌تواند گزینه‌ی انتخابی او باشد، نمی‌تواند مورد خاصی را خرید کند و یا آنکه بر حسب اتفاقو بدون آگاهی صحیح اقدام به انتخاب یکی از بهترین گوشی های 2019 خواهد کرد.

بر اساس نظرات منتقدین و کارشناسان سایت اخبار تکنولوژی تِک‎نیوز (پنجمین وبسایت ارزشمند و معتبر ایران در زمینه انعکاس اخبار علمی فناوری و تکنولوژی)، در این نوشتار در همین راستا، سعی خواهیم کرد به معرفی 4 مورد از بهترین گوشی 2019 بپردازیم و با ذکر ویژگی‌های آن‌ها به شما جهت خریدی بهتر و آگاهانه‌تر کمک کنیم. اگر به دنبال آشنایی با بهترین گوشی دنیا هستید، تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید. با توجه به اینکه اغلب پرچمداران برندهای مختلف در اواخر سال 2018 محصولات خود را رونمایی کرده اند، انتظار می رود که جدیدترین گوشی های پرچمدار برندهای مشهور دنیا، در اغلب ماه های سال 2019 میلادی بعنوان بهترین گوشی های موجود در بازار شناخته شوند.

بهترین گوشی سال 2019برای خرید

پیش از آنکه به معرفی بهترین گوشی 2019 برای خرید بپردازیم، ذکر دو نکته لازم است. نخست آن که با قاطعیت نمی‌توان گفت که کدام گوشی می‌تواند عنوان بهترین گوشی جهان را از آنِ خود کند، بلکه این امر نسبت به شرایط و توقعات هر کاربر متفاوت است.نکته‌ی دوم آن که ترتیب گوشی‌هایی که در ادامه می‌آیند ترتیبی تصادفی است و به عنوان مثال گوشیِ اول این فهرست لزوماً به معنی بهترین گوشی دنیا این فهرست نیست :

1- گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3)

Google Pixel 3 و Google Pixel 3 Xl در حال حاضر در زمره‌ی بهترین گوشی های 2019 قرار دارند و می‌توانند انتخابی مناسب برای کسانی باشند که به دنبال پرچمداری قدرتمند می‌گردند. البته این دو گوشی شباهت‌های زیادی به هم دارند ولی چند اختلاف جزئی نیز دارند از جمله: اختلاف در اندازه‌ی صفحه نمایش، نسبت صفحه نمایش به بدنه، اختلاف در ناچ، اختلاف در باتری و البته قیمت.

از جمله ویژگی‌های این دو گوشی می‌توان به صفحه نمایش P-OLED با کیفیت بالا، دوربین خوب (پشت 12.2 و سلفی 8 مگاپیکسل)، باتری معمولی (2915 و 3430 میلی آمپر ساعت) و ظاهر زیبا اشاره داشت. ضمناً گفتنی است که در هر دوی این گوشی‌ها از صفحه نمایش همیشه روشن استفاده شده است. هر دو گوشی نیز از استاندارد IP68 برخوردار هستند و به این ترتیب می‌توانند تا سی دقیقه بدون آسیب در عمق یک و نیم متری آب قرار داشته باشند. ضمناً برای هر دو گوشی نیز امکان شارژ بی سیم وجود دارد. قیمت‌های این دو گوشی 739 و 799 دلار اعلام شده است.

2- وان پلاس 6((Oneplus 6

مهم‌ترین خصیصه‌ای که در این 5 سال گوشی‌های برند چینیوان پلاس داشته‌اند این است که مشخصات و ویژگی‌های‌شان در حد پرچم‌داران برندهای دیگر است، اما قیمت‌شان در حد میان‌رده‌های سایر برندهاست و همین امر موجب شده که این گوشی‌ها بتوانند هر ساله فروش خوبی را تجربه کنند و کاندایدای بهترین گوشی2019 شوند. بنابراین اگر خیلی نمی‌خواهید روی برند گوشی تمرکز کنید، که البته باید همین گونه هم باشد، می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم‌تر نسبت به خرید گوشی 6Oneplus اقدام کنید.

وان پلاس 6 از شیشه و فلز ساخته شده و صفحه نمایشی 6.28 اینچی با پنل AMOLED دارد. این گوشی چینی نیز مانند سایر پرچم‌داران حال حاضر از صفحه نمایش با حاشیه‌ی کم برخوردار بوده و وزن آن 177 گرم است. نکته‌ای که وجود دارد این است که در وان پلاس 6 از دوربین دوگانه استفاده شده اما برخلاف سایر پرچم‌دارانی که دارای دوربین دوگانه هستند هر دو لنز موجود در وان پلاس استاندارد بوده و بنابراین خبری از استفاده از لنز تله فوتو در این گوشی نیست. اما با این حال عملکرد دوربین‌های 20 و 16 مگاپیکسلی این گوشی فوق‌العاده است، ولی نه اندازه‌ی سایر رقبا.

ضمناً گفتنی است که در عین پردازنده‌ی قوی این گوشی و سایر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، برخی عیب‌ها نیز درآن وجود دارند از جمله: اسپیکر ضعیف‌تر نسبت به رقبا، نبود امکان شارژ بی سیم و همچنین مجهز نبودن به قابلیت ضد آب.

اما مهم‌ترین مزیت این گوشی چینی نسبت به سایر برندهای بهترین گوشی 2019 این لیست، قیمت آن است که از 519 دلار شروع می‌شود. این قیمت اختلاف زیادی با قیمت سایر بهترین گوشی های 2019 دارد.

3- سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9)

مهم‌ترین نکته‌ای که در ارتباط با گلکسی اس 9 وجود دارد این است که قیمت آن از گوشی‌های بالایی بیش‌تر است (720 دلار)، اما در عین حال از امکانات و ویژگی‌های بهتری برخوردار است، همچنین آن که گوشی‌های سامسونگ در ایران از خرید و فروش بهتری دارند.

نکته‌ی دیگری که در ارتباط با این گوشی سامسونگ وجود دارد این است که برخلاف سایر بهترین گوشی های 2019 از ناچ برخوردار نیست و طراحان سامسونگ توانسته‌اند صفحه نمایش کم حاشیه را بدون ناچ به کار ببرند.در کل دوربین عالی این گوشی، صفحه نمایش 5.8 اینچی (کوچک‌تر از دو گوشی بالا) و با کیفیت، دوربین 12 مگاپیکسلی پشت و 8 مگاپیکسلی سلفی و باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 9 هستند. ضمناً این گوشی همانند وان پلاس 6 از جک 3.5 میلی متری برخوردار است و این خبر خوبی برای کسانی است که همچنان طرفدار جک هدفون هستند.

البته گوشی گلکسی اس 9 پلاس نیز می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. نسخه‌ی پلاس، صفحه نمایشی بزرگ‌تر از نسخه‌ی معمولی دارد (6.2 اینچ) و کیفیت دوربین سلفی آن نیز بهتر است. ضمناً باتری این گوشی نیز 500 میلی آمپر ساعت از باتری گوشی معمولی اس 9 قوی‌تر است.

4- آیفون XS (Iphone XS)

مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین ویژگی آیفون XS قیمت بالای آن و سیستم تشخیص چهره هستند. قیمت این گوشی که بسیاری از کارشناسان آن را کاندیدای مهم بهترین گوشی 2019 می دانند، نسبت به 3 گوشی بالا بسیار بیش‌تر است و کسی که قصد خرید این گوشی به عنوان بهترین گوشی دنیا را می‌کند باید این نکته را مدنظر داشته باشد.

استفاده از دوربین دوگانه‌ی بسیار با کیفیت، صفحه نمایش فوق‌العاده، طراحی عالی و قدرت سخت افزاری قوی از جمله مزایای آیفون XS اپل است. گفتنی است که کسانی که به دنبال صفحه نمایشی بزرگ‌تر هستند می‌توانند به دنبال خرید آیفون XS مکس اپل باشند.

هر دو گوشی از گواهی IP68 برخوردار هستند و همچنین بدنه‌ای از شیشه و فلز دارند. ضمناً در آن‌ها از قابلیت شارژ سریع استفاده شده که به واسطه‌ی این قابلیت باتری آن‌ها می‌تواند در عرض نیم ساعت به 50 درصد برسد. ذکر این نکته لازم است که در این محصولات اپل نیز مانند اس 9 امکان استفاده از شارژ بی سیم وجود دارد، اما خبر بد برای طرفداران جک 3.5 میلی متری این است که خبری از این جک در این گوشی‌های اپل نیست. آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به ترتیب با قیمت‌هایی حول و حوش 1150 و 1250 یورو به فروش می‌رسند.

جهت مطالعه ادامه مقاله و معرفی دیگر پرچم داران برندهای کاندید بهترین گوشی 2019 مثلHTC Huawei SONY و... همچنین بهترین گوشی های 2019 میان رده حال حاضر در ایران با قیمت مناسب، روی لینک بهترین گوشی 2019 بازار کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها