معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: نرخ بلیط بجنورد به مرزهای عراق در ایام منتهی به اربعین٬ ۲ برابر قیمت معمول است.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۶۰
نرخ کرایه اتوبوس‌ها از خراسان شمالی تا مرزهای عراق مشخص شد؛ حداکثر ۲ برابر نرخ معمول

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،سعید سبحانی در خصوص اقدامات انجام گرفته در جهت تسهیل سفر زائران به مرزهای کشور عراق اظهار داشت: کمیته حمل و نقل و سوخت که در استان ذیل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، هر ساله در ایام اربعین نرخ‌های سفر با اتوبوس را برای زائرین که قصد عزیمت به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه از بجنورد دارند٬ اعلام می‌کند.

وی در ادامه افزود: بنا بر اعلام این کمیته٬ شرکت‌های مسافربری با توجه به اینکه اتوبوس‌ها مسیر برگشت از مرز را خالی عزیمت می‌کنند٬ می‌توانند حداکثر تا دو برابر کرایه معمول را از مسافران اخذ کنند. برخی شرکت‌های مسافربری امکان تخفیف را نیز برای مسافران فراهم می‌کنند، اما حق دریافت بیش از مقدار مصوب را ندارند.

سبحانی با تاکید بر اینکه درخواست اداره حمل و نقل استان از مسافران این است که کوچکترین تخلفات را گزارش دهند تصریح کرد: اگر مسافران با شرکتی مواجه شدند که بیش از دو برابر نرخ مصوب را دریافت می‌کنند می‌توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و یا ارسال پیامک به شماره 3000099000800 متن اعتراض خود را به مسئولان امر برسانند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری خراسان شمالی با ابراز اینکه مشکل کمبود اتوبوس در استان نداریم٬ خاطرنشان کرد: در مقابل با توجه به حجم زیاد تعداد مسافران از زائرین عزیز تقاضا داریم تا قبل از سفر نسبت به انعقاد قرارداد خود مراجعه کنند که اگر تعداد اتوبوس‌ها کافی نبود شرکت‌های مسافربری استان از دیگر شرکت‌های هم نام خود در استان‌های مجاور دعوت به همکاری کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با توجه به تدابیر انجام گرفته و همچنین همکاری مردم و شرکت‌های مسافربری هیچ گونه مشکلی در روند حمل و نقل زائرین اربعین در استان نداشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها