فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در مرز مهران ویزا صادر نمی شود، گفت: 6 لایه کنترلی از پل زائر تا پایانه مهران ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۸۸
فرمانده ناجا: 6 لایه کنترلی در مرز مهران ایجاد می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار اشتری ظهر یکشنبه در جلسه مراسم آغاز به کار قرارگاه رسانه ای اربعین حسینی صداوسیمای مرکز ایلام در پایانه مرزی مهران گفت: رعایت قوانین انتظامی در اربعین حسینی ضروری است.
وی افزود: اجازه ورود زوار بدون مدارک قانونی به مرز مهران داده نمی شود و از پل زائر تا پایانه 6 لایه کنترل جمعیتی داریم.
اشتری ادامه داد: ایستگاه های خدمات رسان و موکب ها با یکدیگر همپوشانی داشته باشند تا نظم و آرامش در تردد زوار داشته باشیم.
فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه مراقب امنیت زائران هستیم ، گفت: از همه ظرفیت ها برای تامین امنیت زوار استفاده می کنیم.
سردار اشتری تاکید کرد: اتوبوس های حامل زوار اربعین از استان های همجوار با مرز ایلام کنترل می شوند و زوار اتباع خارجی از مرز شلمچه باید تردد کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه زائران با گذرنامه و ویزای معتبر به مرز مهران بیایند، گفت: مراجع قانونی، تنها مجاز به صدور ویزا هستند، در مرز مهران به هیچ وجه ویزا صادر نمی شود.

** 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی اربعین را منعکس می کنند
معاون امور استان های صداوسیما نیز در این نشست گفت: 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی با 35 زبان مختلف، اربعین حسینی را منعکس می کنند.
علی دارابی افزود: برای اولین بار، قرارگاه رسانه ای میرجاوه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد تا ورود زوار از کشورهای همسایه برای مشرف شدن به عتبات عالیات را به تصویر بکشند.
وی تاکید کرد: در اربعین سال گذشته 15 هزار و 700 دقیقه گزارش شبکه های استانی تولید و پخش شد.
معاون رسانه ملی ادامه داد: همچنین هفت هزار و 220 دقیقه گزارش در شبکه های سراسری و یک هزار و 400 دقیقه در شبکه های بین المللی تولید و پخش شد.
دارابی اضافه کرد: اربعین سال گذشته، 700 نفر از عوامل صداوسیما کار قرارگاه رسانه ای صداوسیما در مرزهای چند گانه کشور را انجام دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها