نماینده مردم لنجان در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

در استیضاح ظریف نه سوالی برجامی مطرح شده و نه کل آن درباره پولشویی است

وزیر امور خارجه هفته آینده برای پاسخ به سوالات سه نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۶۳
ظریف هفته آینده به مجلس می رود

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد (سه فقره)، نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران (یک فقره) در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز روز گذشته چهارشنبه با 20 امضا اعلام وصول شد و جلسه استیضاح سید محمد بطحایی سه شنبه آینده در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده خود همچنین لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی، طرح یک فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی، لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح و لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور را بررسی می کنند.

بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد طرح جامع مدیریت شهری، گزارش کمیسیون صنایع در مورد توقف ثبت سفارشات خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو و طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار جلسات آینده مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین قرار است گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد آسیب شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی و لایحه اهداف، اختیارات و وظایف وزارت ورزش و جوانان را بررسی کنند.

انتخاب دو نماینده از کمیسیون اجتماعی و برنامه و بودجه به عنوان ناظر در شورای حقوق و دستمزد و انتخاب دو نماینده جهت عضویت در هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها نیز در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها