مرد بنگاهدار که دختر شهرستانی جویای کار را در خانه‌اش مورد آزار قرار داده است دیروز با حکم قضایی به شلاق و تبعید محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۲۵
شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جویای کار

به گزارش جامجم، احسان 31 ساله دختر شهرستانی را که برای پیدا کردن کار به تهران آمده بود فریب داد و او را به خانهاش کشاند. این پسر بنگاهدار دختر جوان را مورد آزار قرار داد و با شکایت وی هفته گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه شهلا 30 ساله گفت: برای یافتن کار به تهران آمده بودم. قصد داشتم بهعنوان معلم خصوصی کار کنم. در یک خانه اجارهای در شهر پرند زندگی میکردم و کار مناسبی پیدا نکرده بودم. پساندازم رو به اتمام بود. به همین خاطر به چند بنگاه معاملات مسکن رفتم و شمارهام را به آنها دادم تا برایم کار مناسبی پیدا کنند.

وی ادامه داد: همچنین میخواستم یک همخانه پیدا کنم تا در پرداخت اجاره خانه با او شریک شوم . پس از یک ماه احسان که صاحب یک املاک مسکن در شهر پرند بود با من تماس گرفت و گفت کار مناسبی در یک رستوران برایم پیدا کرده است. پسرجوان برای گرفتن تست مرا به خانهاش دعوت کرد. وقتی به به آنجا رفتم برای کاری از خانه خارج شد و من در خانهاش ماندم شب که بازگشت به جای تست کار کردن با کامپیوتر مرا آزار داد در این مدت نیز سعی کرد با وعدههایش من را از طرح شکایت منصرف کند.

در ادامه جلسه مرد بنگاهدار منکر جرمش شد و دختر جوان را دروغگو خواند و گفت: من دختر جوان را مورد آزار قرار نداده و میخواستم به او کمک کنم.

هیات قضایی با توجه به مدرکهای موجود در پرونده و همچنین نظریه پزشکی قانونی، دیروز احسان را به صد ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها