سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در گفتگو با جام جم آنلاین:

عهد شکنی آمریکا برای همه ثابت شده است

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: سیاستهایی که ترامپ در مقابله با جمهوری اسلامی ایران اعمال می کند فقط منافع آمریکا را دنبال کرده و هیچگاه به نفع ایران نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۷۶
عهد شکنی آمریکا برای همه ثابت شده است

به گزارش جام جم آنلاین رحیم زارع نماینده آباده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بعد از مذاکره هسته ای ایران با 5 کشور جهان ، مشخص شد که آمریکا عهد شکن است ، افزود: بعد از این شرایط ، ‌اگر باز هم صحبت از مذاکره پیش بیاید برای جمهوری اسلامی ایران مسجل شده که آمریکا به هیچ یک از تعهداتش عمل نمی کند و آمریکایی ها برخلاف ادعاهای خود ، به تمام دنیا اثبات کردند پایبند به تعهدات بین المللی خود نیستند و به حقوق بشر احترام نمی گذارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در چنین شرایطی بهترین راه و مسیر برای رشد کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی است و با استفاده از ظرفیت های کشور مانند نیروی تحصیل کرده و جوان که در کشور وجود دارد با عزم جدی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید پیگیری شود تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترامپ به هیچ یک از مباحث حقوق بشری پایبند نیست تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا به بحث اجتماعی و اقتصادی و تعامل با دیگر کشورها پایبند نیست و بیش از هر چیز به دنبال تجارت و کسب منافع برای خود است لذا در تلاش است تا با ایجاد محدودیت ها ، دست ایران را از بازار جهانی کوتاه کند.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: ایران با ۱۵ کشور هم مرز است و ۳۰ درصد نفت دنیا از مسیر ایران صادر می شود. بنابراین می توان به صراحت گفت که سیاستهای ترامپ در مقابل ایران نمی تواند کار ساز باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد سیاست جمهوری اسلامی ایران در مقابل ترفندهای آمریکا افزود: باید هر حرکت آمریکایی ها را با همان شیوه پاسخ دهیم. البته باید بدانیم که ترامپ به دنبال جنگ نیست چون می‌داند اگر جنگی اتفاق بیافتد توان مقابله با ایران در خاور میانه را ندارد.

زارع در ادامه تصریح کرد: ایران کشوری 80 میلیون نفری با منابع غنی زیرزمینی فراوان است. بنابراین بدیهی است که بتواند در شرایط سخت هم از بحران هایی که برای کشور طراحی می شود عبور کند.

وی گفت: البته برخی از سوداگران و عوامل دشمنان قصد دارند با ایجاد فضای روانی کاذب ، برخی از بازارها را با التهاب روبرو کنند. اما این اقدامات مقطعی است چون ایران سال هاست که تحریم بوده ، اما مسیر پیشرفت خود را ادامه داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها