با رشد روز‌ افزون تکنولوژی، کامپیوتر دیگر یک جایگاه ثابت بین انسان‌ها پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۶۸
با دوره‌های آموزشی مجتمع فنی تهران، وارد بازار کار شوید!

خودتان بهتر می‌دانید که اگر کسی این روزها از کامپیوتر سر در نیاورد، به سختی می‌تواند وارد بازار کار شود.

لطفا بهانه هم نیاورید! حالا دیگر زمانه عوض شده است و آموزش همه چیز به راحتی پیدا می‌شود.

از آموزش یکMicrosoft word ساده بگیرید تا آموزش یک مهارت پیچیده مانند برنامه‌نویسی.
همه چیز برای آموزش و ورود به دنیای کار فراهم است. تنها کافیست کمی زمان بگذارید.

البته مسئله مهم همین زمان است. این زمان سر به هوا که مدام از دستمان در می‌رود. تنها راه حل برای صرفه جویی در زمان این است که بهترین دوره آموزشی را انتخاب کنیم. یک دوره‌ آموزشی کامل که تمام نیازهای ما را برای ورود به بازار کار برآورده کند.

نگران هم نباشید! شما می‌توانید با دوره‌های آموزشی مجتمع فنی تهران برای ورود به بازار کار آماده شوید!

مجتمع فنی تهران، ارائه‌کننده کامل‌ترین دوره‌های آموزشی IT

مجتمع فنی تهران ارائه کننده متنوع‌ترین و کاملترین دوره‌های آموزشی آی تی در ایران است. مهم‌ترین ویژگی این دوره‌های آموزشی، آماده نمودن دانشجویان و متقاضیان کار برای ورود به بازار کار IT است.

در ایران با توجه به نیاز بازار به طراحی سایت، مطمئنا سریع‌ترین راه برای ورود به این دنیای پرمتقاضی، یادگیری دوره ‌های برنامه نویسی و طراحی وب است.

از دوره‌های پرمخاطب مجتمع فنی تهران نیز می‌توان به دوره‌های برنامه نویسی، طراحی وب و ICDL اشاره کرد.

شما می‌توانید با بررسی دوره‌های آموزشی مجتمع فنی، آگاهانه اقدام به انتخاب دوره آموزشی مورد علاقه خود نمایید:

دوره‌های آموزشی برنامه نویسی : دوره‌های برنامه نویسی مجتمع فنی از دوره‌های پرمخاطب برای سنین پایین است. بازار کار خوب و پر درآمد، متقاضیان جوان را مشتاق به یادگیری این زبان‌ها کرده است. زبانهای برنامه نویسی C++, C#, SQL, Java, Python و زبانهای برنامه نویسی موبایل از پرطرفدارترین دوره‌های مجتمع فنی می‌باشد.



دوره‌ آموزشی مایکروسافت : محتوای آموزشی این دوره در مجتمع فنی تهران، بسته آموزشی شرکت بزرگ مایکروسافت با عنوان MCSE می‌باشد. این محتوای آموزشی علاقمندان به این رشته‌ی کاربردی و پردرآمد را در مدیریت شبکه های کامپیوتری (راه اندازی ، پشتیبانی و مدیریت کلاینت­ها و سرورها)، از سطح پایه تا سطح حرفه‌ای هدایت می نماید. آخرین ورژن از این بسته آموزشی MCSE 2016 است.

علاقمندان پس از پایان دوره با نحوه نصب و تنظیمات ویندوز۱۰ و ویندوز سرور ۲۰۱۶ آشنا خواهند شد.
البته در سطح حرفه‌ای! آنها حتی قادر خواهند بود ایرادات احتمالی در عملکرد کلاینت ها و سرورها در شبکه را رفع نمایند.

دوره‌ آموزشی لینوکس : همه می‌دانیم که لینوکس بسیار امن‌تر از ویندوز است. تعداد ویروس‌هایی که در هر ماه برای ویندوز نوشته می‌شود، بسیار بیشتر از تعدادی است که برای لینوکس نوشته می‌شود. همین ویژگی منحصر به فرد لینوکس است که باعث شده علاقمندان بسیاری در دوره آموزشی لینوکس در مجتمع فنی تهران ثبت نام نمایند. گروه لینوکس مجتمع فنی تهران تلاش می‌کند با آموزش حرفه‌ای به علاقمندان، آنها را برای یک ورود قدرتمند به بازار کار لینوکس آماده نماید.



دوره‌های طراحی وب : دوره های CIW مجتمع فنی تهران، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های برگزار شده این موسسه است. مجتمع فنی تهران‌ در پی ایجاد فرصت و مسیر حرفه‌ای برای علاقمندان، دوره‌های طراحی وب، توسعه وب، شبکه، پایگاه های داده، مدیریت سیستم ها و امنیت را ارائه می‌نماید.

دوره‌های شبکه : با توجه به بازار کار بسیار پر رونق شبکه در ایران، دوره‌های شبکه در مجتمع فنی تهران با استقبال چشمگیری روبرو شده است.

• دوره A+ جهت ارتقا و تکمیل مهارت سطح پایه در دو بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار ارائه می‌گردد.
• دوره Network+ پیش نیاز تمامی دوره‌های شبکه در کلیه گرایش‌ها است. هدف از این دوره آشنایی با اصول و مفاهیم پایه شبکه و ارتباطات موجود بین اجزای مختلف شبکه است.
• همچنین مجتمع فنی تهران ارائه ‌‍کننده دوره‌های MCSA MCSE, و CISCO انیز می‌باشد.



گروه مهارت های (ICDL) : اصلا لازمه کار با کامپیوتر، یادگیری مهارت بسیار مهم ICDL است! هدف از آموزش پکیج ICDL، آماده کردن متقاضیان برای یک ورود حرفه‌ای در محیط اداری است. استفاده درست و سریع از نرم‌افزارهای Office ، وجهه‌ای کاملا حرفه‌ای در محیط کار به شما می‌بخشد.Office پرکاربردترین نرم‌افزار دنیای امروز و از پر طرفدارترین دوره‌های آموزشی مجتمع فنی است.

چرا مجتمع فنی تهران؟

مجتمع فنی تهران یک موسسه شناخته شده می‌باشد، اما ویژگی یک انسان نکته‌بین، بررسی دقیق و سپس تصمیم‌گیری آگاهانه است. برای صرفه جویی در زمان و یادگیری اصولی مهارتی که دوست دارید باید با چشمان باز محتوای آموزشی موسسه مورد نظرتان را بررسی کنید. زمان شما ارزشمند است و نباید وقتتان را صرف پیدا کردن منابع آموزشی متفرقه کنید. با انتخاب یک موسسه آموزشی درست و حسابی، فقط روی یادگیری دوره مورد علاقتان تمرکز کنید تا برای یک ورود کوبنده به بازار کار آماده شوید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها