فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد

جزییات آدم ربایی در شب بازی ایران در جام جهانی

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آدم ربایی در شب بازی ایران در جام جهانی خبر داد و گفت: با هوشیاری پلیس آگاهی استان ۴ آدم ربا دستگیر و ربوده شدگان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۵۹
جزییات آدم ربایی در شب بازی ایران در جام جهانی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار عبدالرضا ناظری گفت:چهارم تیرماه، باند مجرمان متشکل از ۴ نفر اقدام به ربودن ۲ تن از شهروندان ورامینی که فردی مسن به همراه همسرش بود، کردند.

وی افزود: مجرمان با توجه به شلوغی‌هایی که پس از مسابقه فوتبال ایران در شهر حاکم بود، ربوده شدگان را از ورامین خارج کرده و به یکی از استان‌های غربی کشور انتقال دادند.

وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به شناسایی این افراد اقدام و مخفیگاه مجرمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: پلیس در عملیاتی غافلگیرانه ۴ تن از اعضای این باند آدم ربا و رابطان آن‌ها را دستگیر کرد.

سردار ناظری در پایان با بیان این که مجرمان در قبال آزاد کردن افراد ربوده شده درخواست ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد کرده بودند، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و نیروی انتظامی استان‌های غربی کشور، متهمان روز گذشته دستگیر و با دستور مقام قضایی با قرار بازداشت موقت، روانه زندان و ربوده شدگان آزاد شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها