باشگاه لیورپول تصمیم گرفت پس از درخشش فوق العاده محمد صلاح ستاره مصری در فصلی که گذشت، برای پاداش، چهار سال مدت قرارداد او را افزایش دهد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰۹
صلاح تا 2023 در لیورپول ماندنی شد

به گزارش جام جم آنلاین، صلاح که با 37 میلیون پوند از رم به لیورپول پیوسته بود، 44 گل به ثمر رساند و از کلیدی‌ترین مهره‌های کلوپ در این فصل بود. او با لیورپول به فینال چمپیونزلیگ نیز رسید ولی در فینال مصدوم شد و در نهایت نیز تیمش این دیدار را با شکست به پایان رساند.

صلاح از حضور در مرسی ساید خوشحال است و از نقشی که کلوپ برایش در نظر گرفته کاملا راضی است. مهاجم سابق رم پس از جام جهانی نا امیدکننده‌ای که پشت سر گذاشت، راهی تعطیلات شد و در نهایت قراردادش را با لیورپول برای 5 سال دیگر تمدید کرد.

کلوپ درباره تمدید قرارداد صلاح گفت: «فکر می‌کنم این خبر می‌تواند اینطور بیان شود. پاداش به یک بازیکن که فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. دو چیز را خیلی واضح نشان می‌دهد – اعتماد لیورپول به صلاح و اعتماد صلاح به لیورپول. ما می‌خواهیم بازیکنان بزرگ تیم‌مان بدانند که آنفیلد خانه آنهاست و می‌توانند انگیزه‌های حرفه‌ای و رویاهای‌شان را در اینجا تعقیب کنند. وقتی بازیکنی مثل صلاح به باشگاه متعهد است و می‌گوید اینجا خانه من است، خیلی مشخص است که اوضاع چگونه است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها