قابل توجه خریداران تلفن همراه

فاکتور رسمی بگیرید تا بتوانید شکایت کنید

سرپرست اداره پلیس آگاهی گفت: برخورد با اخلالگران بازار ارز در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد و هنوز دستگیری در این زمینه نداشتیم.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۷۶
آخرین جزئیات برخورد با ۳۵ شرکت‌ متخلف وارد کننده تلفن همراه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ حمید رضا یار احمدی در حاشیه دستگیری سارقان پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: از زمان وجود اختلال در بازار ارز پلیس آگاهی با همکاری مقام قضایی در بازار ارز حضور دارد و برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار داده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون دستگیری در زمینه ارز قاچاق نداشتیم، گفت: آخرین آمار دستگیری‌ها مربوط به دستگیری ۱۵متخلف بازار ارز بود که دو هفته پیش به وقوع پیوست.

یار احمدی گفت: لیست ۳۵ شرکت متخلف را به پلیس آگاهی داده اند. دیروز با یکی از این شرکت‌ها که اقدام به وارد کردن تلفن همراه می‌کرد و ارز ۴۲۰۰تومانی گرفته بود و ارز را به قیمت ۸هزار تومان در بازار به فروش رسانده بود، برخورد پلیسی و قضایی انجام شد.

سرپرست اداره پلیس آگاهی با اشاره به اینکه برخورد با بقیه شرکت‌های متخلف نیز آغاز شده است، گفت: این شرکت‌ها اقدام به ورود کالا با ارز ۴۲۰۰تومانی کرده اند، اما اجناس وارد شده را به بازار تزریق نکردند و منتظر گرانتر‌ شدن بودند که از امروز بر خورد با آن‌ها آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها