مردی در پی سو‌ء‌ظن به همسر میانسالش او را مقابل دیدگان مردم در بوستانی در غرب تهران به قتل رساند.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۶
قتل همسر در بوستان +عکس

به گزارش جام‌جم، ساعت 14 و 45 دقیقه دوشنبه هفتم خرداد امسال مردی 60 ساله به نام اصلان، همسر 55 ساله‌اش را در بوستان ارغوان در غرب تهران کشت و همانجا دستگیر شد.

او دیروز در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس سجاد منافی آذر گفت: من چهل سال پیش ازدواج کردم. دو دخترم متاهل هستند و یک پسر مجرد دارم.

تاجر و پارچه‌فروش بودم که بعد از ورشکستی در این اواخر با تاکسی کار می‌کردم. سند خانه 422 متری‌ام در غرب تهران را سال‌ها پیش به نام همسرم زدم و او هفت واحد آپارتمان در آنجا ساخت. ماهی 12 میلیون تومان اجاره می‌گرفت. از چهارسال پیش اختلاف‌هایمان شروع شد‌. بعد از بازگشت از سفر مرا به خانه راه نداد و نزد بچه‌هایم بودم. همسرم از فروردین امسال در تلگرام با پسر 25ساله‌ای در اردبیل آشنا شده و مدعی بود که با او در معامله‌های ساختمانی همکاری دارد. اماحرف ‌و حدیث‌های دیگران مرا دچار سوء‌ظن کرده بود.

روز جنایت چاقوی سلاخی خریدم. او را سوار خودرویم کرده و به بوستان بردم. دفترچه‌ای که از کارهایش نوشته بودم نشانش دادم و خواستم سهم بچه‌ها از آپارتمان‌ها را بدهد که قبول نکرد و گفت طلاق غیابی می‌گیرد‌. با چاقو چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها