قرعه‌کشی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا؛

ایران با میانمار، فلسطین و لائوس همگروه شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا پرداخت و در مطلب خود از بازیکنان ایران به عنوان «ملکه های فوتسال آسیا» یاد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۴۲
تبریک AFC به «ملکه» های ایرانی فوتسال آسیا

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال بانوان ایران را مایه فخر قاره کهن دانست و قهرمانی آن را تبریک گفت. عصر دیروز در فینال دومین دوره از رقابت های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، تیم ایران به مصاف ژاپن رفت و توانست با برتری ۵ بر ۲ مقابل حریف سرسخت خود برای دومین بار پیاپی قهرمانی در قاره کهن را جشن بگیرد. تیم ایران در دوره قبل هم در فینال همین ژاپن را شکست داده بود و قهرمان شد. اما بعد از پایان این مسابقه، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از تیم ایران پرداخت و نوشت: «امروز در سالن ورزشگاه هیومارک فینالی جذاب و خیره کننده برگزار شد و زنان قهرمان آسیا را مشخص می‌کرد.»

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام مسابقه به سایت AFC گفت: «من به تیم ملی ایران بابت پیروزی قابل توجهی که به دست آورد و هم‌چنین کسب عنوان قهرمانی برای بار دوم تبریک می‌گویم. فدراسیون فوتبال ایران این کار سخت را به خوبی انجام داد. تیم ملی ژاپن هم یک رقیب سرسخت برای ایران بود و بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. من به دو تیم ژاپن و ایران تبریک می‎‌گویم که می‌توانند در المپیک تابستانی آرژانتین شرکت کنند و قطعا این دو تیم افتخار قاره آسیا هستند. من از همکارانم در فدراسیون فوتبال تایلند و هم‌چنین افراد حاضر در کمیته برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم که این دوره از مسابقات را هم به بهترین نحو برگزار کردند و میراثی ماندگار برای زنان آسیا به جا گذاشتند.»

تیم ملی ایران با هت‌تریک سارا شیربیگی و دو گل از فرشته کریمی و فهیمه زارعی توانست با ۵ گل برابر ژاپن در فینال به برتری برسد و با هدایت شهرزاد مظفر به مانند سه سال قبل در مالزی، موقعیت خود را به عنوان ملکه آسیا تثبیت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها