ال کلاسیکوی برگشت فصل 2018-2017 لالیگا برنده ای نداشت. این تیم دو تیم شب گذشته به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه جنجالی و پربرخورد به تساوی دو بر دو رسیدند. در این دیدار بارسلونا 10 نفره بازی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۴۶
ال کلاسیکویی از جنس جنجال و درگیری (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین ، بارسلونا قهرمانی خود را پیش از این در لالیگا مسجل کرده بود و به همین دلیل این دیدار کاملا تشریفاتی بود اما وقتی دو دوشمن دیرینه لالیگا مقابل هم قرار می گیرند حتی دیدار تشریفاتی هم دیدنی است.

در ابتدا سوارز مهاجم اروگوئه ای با استفاده از یک حرکت تیمی خوب در دقیقه 10 دروازه رئال را گشود اما رونالدو در دقیقه 14 بازی را به تساوی کشاند و البته در لحظه فرود به زمین آسیب‌دید. او به همین خاطر بین 2 نیمه تعویض شد.

در سومین دقیقه نیمه دوم، خطای روبرتو روی مارسلو با اغراق بازیکن برزیلی رئال مادرید و اخراج مشکوک مدافع بارسلونا همراه شد.

در ادامه مسی در دقیقه 52 بارسای 10 نفره را پیش انداخت. در این صحنه خطای سوارز روی واران از دید داور پنهان ماند.

بیل در دقیقه 72 به زیبایی گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند. بازی جنجالی در حالی پایان یافت که رئالی‌ها اعتقاد داشتند داور یک پنالتی واضح را برای آن‌ها نادیده گرفته است.

در صحنه آهسته پنالتی محرز به نظر می‌رسید. در نهایت این جدال با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا بارسلونا کماکان در لالیگا بدون شکست بماند و رئال مادرید از نوکمپ با امتیاز خارج شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها