در 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی و همزمان با رژه سراسری یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران از جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ه)رادیو ایران، ویژه برنامه «شکوه اقتدار» به معرفی بخشی از نوآوری و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زمینی٬ دریایی٬ هوایی و پدافندی می پردازد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۵۳
پوشش مراسم ویژه رژه ارتش از رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، پوشش مراسم ویژه رژه ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی و پخش سخنرانی ریاست محترم جمهوری از محل برگزاری مراسم، کوشش برای حفظ و ترویج ارزش های دفاعی و فرهنگ ایثار و اقتدار، تقویت وحدت، همگرایی و انسجام ملی از مهمترین اهداف این برنامه است.

ضمن اینکه با حضور یکی از مسئولان ارتش در استودیو درباره اهمیت این مراسم، رژه روز ارتش و بررسی توانمندی‌ها و اقتدار ارتش و نیروی زمینی صحبت می‌شود.

ارتباط لحظه به لحظه با مهران حبیبی گزارشگر مستقر در مکان برگزاری رژه، تعامل با مخاطبان رادیو به صورت پیامک و تلفن در مورد موضوع برنامه.

همچنین بخش های کوتاه تولیدی از قبیل گفتگو با هنرمندانی که در باره ارتش اثری خلق کرده اند یا فعالیتهای جانبی ارتش درباره فعالیت های فرهنگی و جهادی و در شرایط بحرانی مثل زلزله که به عنوان مثال در سال گذشته نیروهای ارتش در یاری رسانی در زلزله در کرمانشاه و سرپل ذهاب سهم به سزایی داشتند.،از دیگر بخش های این برنامه است.

«شکوه اقتدار» چهارشنبه 29 فروردین از ساعت 8:30 تا 11 صبح با تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور، گویندگی میثم نیکنام، نویسندگی مهدی رسولی فینی و روایت علی رضا تابان آیتم سازی احسان زارع، سیما پاتیمار، زهرا قائدی، راضیه حسینعلی، خسروجردی، رامین جوادپور و زهره سربازی از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها