دبیرکل نُجَباء در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در لبنان:

باید علیه دشمنان سوریه متحد شویم

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار چند نماینده پارلمان روسیه تأکید کرد سوریه زرادخانه شیمیایی در اختیار ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۱۸
بشار اسد: مردم سوریه از ناتو ترسی ندارند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، چند نماینده پارلمان روس امروز یکشنبه در دمشق با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کردند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که یکی از این نمایندگان اعلام کرده است که بشار اسد در جریان دیدار با آنان، حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه را یک اقدام خصمانه توصیف کرده است.

به گفته وی، رئیس جمهور سوریه صلاح نمی‌داند که به بیانیه وزارت خارجه آمریکا، واکنشی داشته باشد؛ بیانیه‌ای که در آن از سوریه خواسته شده است که از زرادخانه شیمیایی خود پرده بردارد.

سایر نمایندگان پارلمان روسیه به نقل از رئیس حمهور سوریه اعلام کردند که دمشق با کمک مسکو زرادخانه شیمیایی خود را از بین برده است.

یک عضو دیگر از اعضای پارلمان روسیه به نقل از اسد اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه، کارآمدی خود را نشان داد و شهروندان سوری نیز دیگر از ناتو بیم ندارند.

امروز همچنین اعضای حزب «روسیه واحد» با اسد در دمشق دیدار کردند.

اسد در این دیدار نیز تأکید کرد، تجاوز سه جانبه موشکی به سوریه با تبلیغات گمراه کننده و دروغهایی در شورای امنیت از سوی همان کشورهای متجاوز علیه سوریه و روسیه همراه بود؛ مسئله ای که بار دیگر ثابت کرد دو کشور در جنگ واحدی هستند.

وی خاطر نشان کرد که این جنگ فقط علیه تروریسم نیست، بلکه در راستای حمایت از حقوق بین الملل مبتنی بر احترام به حاکمیت کشورها و اراده ملتهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها