امشب ایتالیایی ها حماسه را تکرار می کنند؟ رم سه گل زد و بارسلونا را شکست داد، چرا یوونتوس نتواند همین کار را با رئال مادرید انجام بدهد؟!
کد خبر: ۱۱۳۴۰۲۷
لیگ قهرمانان اروپا ؛ رویای بانوی پیر برای تکرار حماسه رم

به گزارش جام جم آنلاین ، چیزی که از دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و یوونتوس برای همیشه در ذهن می ماند سوپرگل قیچی برگردان رونالدوست، گلی که باعث شد تماشاگران یوونتوس هم بایستند و برای او کف بزنند. یوونتوس با توجه به شکست سه بر صفر دیدار رفت امشب در سانتیاگو برنابئو باید چهار گل به رئال بزند و گلی هم نخورد، چیزی که از تحقق آن فقط یکی دیگر از معجزه های فوتبالی است. دیدار دو تیم 23:15 شروع می شود.

رئال مادرید که در لالیگا ممکن است حتی رتبه سوم را هم از دست بدهد امشب رونالدو را تمام و کمال و آماده در اختیار دارد. اما یوونتوس صدرنشین سری آ ایتالیاست.

در 21 بازی قبلی 2 تیم، رئال مادرید 10 بار پیروز شده، یووه 9 بار طعم پیروزی را چشیده و 2 بازی هم با تساوی خاتمه یافته است. از زمان اولین نبرد در سال 1962 تاکنون، 2 تیمی که بیشترین قهرمانی در لیگ داخلی در 5 لیگ معتبر دنیا را دارند، رقابت تنگاتنگی با هم داشته‌اند و این بار رئال مادرید می‌رود تاپس از 4 بارحذف در بازی‌های رفت و برگشت اروپایی، برای اولین بار در این چارچوب یووه را حذف کند.

غایبان بازی

رئال مادرید از حضور کاپیتان راموس و ناچو بی‌بهره خواهد بود و شاید واسکز هم به این جدال بزرگ نرسد اما یوونتوس علاوه بر دیبالا، ستاره اخراج شده بازی رفت، بنتانکور محروم و برناردسکی مصدوم را هم در اختیار ندارد.رسیدن بارزالی به این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رئال در صورت صعود، هشتمین حضور متوالی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جشن می‌گیرد.

ترکیب احتمالی

رئال مادرید: ناواس، واران، مارسلو، کارواخال، کاسیمیرو، کواچیچ، مودریچ، ایسکو، رونالدو، کروس و بنزما

یوونتوس: بوفون، دی‌شیلیو، بن‌عطیه، کیلینی، ساندرو، خدیرا، پیانیچ، متویدی، کوادرادو، ایگواین و کاستا

در دیگر دیدار امشب تیم بایرن مونیخ از ساعت 23:15 میزبان تیم سویای اسپانیاست. تیم بایرن دیدار رفت را با نتیجه دو بر یک با پیروزی پشت سر گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها