دفتر خدمات مسافرتی وگردشگری سفر بخیر اقدام به گارانتی هتل در شهرهای مشهد کیش شیراز اصفهان نموده است که امکان رزرو از طریق سیستم اینترنتی آنلاین ودریافت واچر الکترونیکی فراهم می باشد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۳۷
ارزانترین تورهای لحظه آخری:تور مشهد ،تور کیش،تور قشم و ...

چنانچه شهر مقصد شما جزو هتل های گارانتی شده نباشد می توانید با تماس با دفتر و رزرو ازطریق سیستم یکپارچه به صورت آنی رزو نمایید.

دفترخدمات مسافرتی وگردشگری سفربخیر در راستای رسالت خود در زمینه گردشگری در مقاصد سفرنیز همراه با میهمانان عزیز می باشد مسافرین تور کیش در جزیره کیش انواع خدمات تفریحی ازجمله تفریحات دریای کشتی های تفریحی سافاری پارک دلفین ها و... در تور مشهد، تور قشم، تور شیراز و تور اصفهان گشت های انتخابی نیم روزی وبازدید از اماکن دیدنی وتاریخی ارائه می گردد که شما می توانید در هنگام خرید تور یا رزرو بلیط هواپیما و یا حتی زمانی که در مقصد هستید از طریق اینترنت آن را خریداری نمایید.

نگاهی اجمالی به سایت سفربخیر


صفحه اصلی safar24.net


در همان ابتدا با وارد شدن به سایت safar24.net با سرچ باکس مطابق تصویر بالا رو به رو می شوید که می توانید تورهای مورد نظر خود را بر اساس تاریخ ،مدت اقامت ،مبدا و مقصد سرچ نمایید.

همچنین برای جلب اطمینان مسافران عزیز در همان ابتدا و انتهای سایت نماد اعتماد الکترونیکی،نشان ملی ثبت،مجوز سازمان میراث فرهنگی قابل مشاهده می باشد.

تورها و پکیج های مسافرتی

در پایین قسمت سرچ باکس که بالا توضیح دادیم شما لیستی از تورها و پکیج های مسافرتی که در آن ارزانترین تورهای موجود در 2 هفته آینده از هر مبداء قابل مشاهده می باشد .جهت مشاهده تاریخ تور، اطلاعات هتل و پروازی بر روی تور مورد نظر خود کلیک نمایید.

ارزان، آسان، با اطمینان خرید کنید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها