با امضای یک تفاهم نامه صورت گرفت

ورود چینی ها به هوشمندسازی تهران

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با گروه تکنولوژی چاینا الکترونیک (CETC) از کشور چین تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری در پروژه تهران هوشمند امضا کردند.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۴۱
ورود چینی ها به هوشمندسازی تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فاوای شهرداری تهران، در این نشست دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، علی نیازی مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و جین جینگ، مدیر منطقه خاورمیانه گروه تکنولوژی چاینا الکترونیک حضور داشتند.

بر اساس این تفاهمنامه یک همکاری همه‌جانبه شامل مشاوره برنامه‌ریزی سطح بالا، طراحی پروژه، تحقیق و توسعه، یکپارچه‌سازی و اجرا، در مورد پروژه تهران هوشمند، از سوی CETC ارائه خواهد شد. یکی از جنبه‌های مهم این همکاری ارتقای استاندارد و کیفیت خدمات عمومی شهرداری به‌واسطه راه‌حل‌های هوشمند است که با توسعه جنبه‌های مختلف شهر هوشمند میسر خواهد شد.

در نشست امضای تفاهم نامه، طرفین پیرامون مفاد آن بحث و تبادل نظر کردند و مباحثی همچون ایجاد شهر هوشمند، ایجاد اطلاعات ایمنی عمومی تهران و ساختار بومی تکنولوژی اطلاعات تهران مطرح و بررسی شد.

گروه تکنولوژی چاینا الکترونیک (CETC) به‌عنوان مجموعه ای بزرگ و شناخته شده با توان و تجربه بسیار در حوزه طراحی‌های سطح بالا، فرمولاسیون استاندارد، ساخت سکو، یکپارچه‌سازی ترکیبی و خدمات عملیاتی با به‌کارگیری سیستم اطلاعات الکترونیک در آسیا و دنیا مطرح است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها