کد خبر: ۱۱۳۰۰۴۸
مهارتی به نام خرید خودروی کارشناسی شده

- خرید خودرو، خرید خودروی دست دوم، خرید خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک
مفهوم توسعه و مفاهیم موازی آن در جهان امروز به طور مستقیمی با تغییر در سبک زندگی همراه است. تمام ابعاد زندگی بشر امروز پیش از تأثیر از هر مفهوم دیگری، متأثّر از مفهوم توسعه است لذا انسان امروزی می بایست دو رهیافت را انتخاب نماید یا خود را با سیر توسعه و تحوّل سبک زندگی مطابقت داده و با جهان پیشرفته ی کنونی همراه شده و از مزایای آن بهره ببرد و یا با ثابت نگه داشتن سبک زندگی و تعاملات محیطی و اجتماعی خود، کمترین تأثیری از جریانات جهانی و بپذیرد و از مزایای آن بی بهره بماند.

در عصر جدید که فنّاوری اطلاعات و روش های انتقال دانش و تجربه به صورت های شگرف متحول شده و در ریزترین بخش های زندگی اثر گذاشته است، طبیعی است که بازار و تبادلات کالا و خدمات و محصولات نیز از جریان تبادل اطلاعات برای توسعه ی خود استفاده نماید. گرچه این مقاله، جایگاه شرح مزایای عدیده ی فنّاوری اطلاعات و تبادل سریع داده در موضوع بازارها و امر خرید و و فروش نیست، لیکن مقتضی آن است که بدانیم، تکیه بر اینترنت و مبادلات آنلاین، به رشد سریع سرمایه و سود حاصل از گردش آن و حتّی به گردش سریع آن کمک چشم گیری می نماید.

در باب خرید خودرو و همچنین فروش آن، ارتباط مستقیم فروشنده و خریدار خصوصاً در بازار خرید خودروی دست دوم، نیز این امور ساری و جاری است. استفاده از امکانات فضای اینترنت برای عرضه و فروش خودورها، خرید خودروهای دست دومی که توسط شخص فروشنده و بدون واسطه به خریدار معرّفی می شوند تنها بخشی از مزایای ورود به شیوه نوین مبادلات اتومبیل در بازار این محصول است.

در کنار این امکان، می توان با استفاده از اطلاعات موجود در فضای مجازی، به دانش خود در مورد محصول مورد خریداری افزود و در بسیاری موارد به صورت کارشناسی در باب آن کسب نظر و مشاوره نمود.

در این راه، اگر مراکزی به صورت تخصصی به عرضه محصولات کارشناسی شده بپردازند و در کنار فروش و عرضه یک خودروی دست دوم مطمئن، اطلاعات کارشناسی آن را نیز در اختیار متقاضیان قرار دهند، باید گفت که قدم بزرگی در مسیر استفاده از امکانات توسعه ای دنیای مجازی برداشته شده و راه جدیدی پیش روی مبادلات خودروی دست دوم گشوده شده است.

مرکز کارشناسی و فروش خودرو همراه مکانیک، به عنوان اولین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده، این افتخار را دارد تا با ارائه ی لیست قابل توجهی از خدمات مشاوره ای، تحلیلی و فنّی در زمینه خرید و فروش خودرو و نیز فروش آنلاین خودروهای دست دوم، در جهت توسعه بازار خودروی ایران و پیوستن به نورم جهانی، به هموطنان عزیز کمک نماید.

شاید بد نباشد اشاره کنیم که خرید یک خودروی کارشناسی شده از یک مرکز مطمئن و یا سپردن امر کارشناسی فنّی خودروی خریداری شده به کارشناسان مجرّبی همچون تیم همراه مکانیک، علاوه بر تضمین سرمایه، افزایش آسودگی خاطر و بالا بردن دانش اولیّه ی ما از محصول خریداری شده مان، سبب می شود که در بسیاری از موارد عیوب و ایرادات پنهان خودرو نیز بر ما هویدا گردد. احتمالاً ترس اولیه ی هر کدام از خریداران خودروی دست دوم، حاکی از نقیصه های نامشخّص خودرو و یا تلاش فروشنده در جهت پنهان نمودن ایرادات جزئی یا کلّی خودروی مبادله شده است. کارشناسی خودرو در همراه مکانیک، سبب می شود تا این گروه از عیوب و احتمالات به پایین درصد خود برسند.

در زمینه ی قیمت ها نیز نگرانی هایی در بازار خودروهای دست دوم وجود دارد. از جمله اینکه میزان تأثیر عیوب فنّی در قیمت های این خودرو ها مشخّص نیست و یا اینکه در باب قیمت ها، نظرات یکسانی و جود ندارد و نیز معیار مشخّصی نیز برای تعیین یک قیمت ثابت در دسترس مصرف کنندگان نیست.

از این رو می بایست مرکزی وجود داشته باشد تا در خصوص همه این موارد، با لحاظ فاکتورهای فنّی و تخصصی اظهار نظر کند و قیمت مناسب و حقیقی یک خودروی دست دوم را با توجبه به میزان کارکرد، و ارزش کنونی آن در بازار بیان نماید.

نرم افزار قیمت گذاری همراه مکانیک با لحاظ کردن همزمان بیش از 20 فاکتور در خودروی انتخابی شما، میزان تأثیر هریک از این فاکتورها در قیمت را بررسی نموده و در نهایت با توجّه به آخرین نوسانات قیمت خودروی مورد نظر شما، سه قیمت به شما ارائه می کند که شامل قیمت پایین کارشناسی، قیمت بالای کارشناسی و قیمت متوسّط بازار است.

جدای از این موضوعات، آزمودن روش های جدید خرید و فروش خودرو، سبب می شود تا مصرف کنندگان با امکانات وسیع و فراتر از شیوه های سنّتی مبادله آشنا شوند و بیدن طریق دقّت و تمرکز خود را در دستیابی به یک محصول مطلوب به طور چشمگیری افزایش دهند.

خرید خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک، شیوه ای است که به شما این امکان را می دهد تا از میان گزینه های فراوان یک انتخاب صحیح و دقیق را انجام دهید. ضمن اینکه پیش و پس از انجام این خریدها، می توانید از خدمات مشاوره ای مرکز همراه مکانیک استفاده نموده و با اطمینان کامل معامله ی خود را به پایان برسانید.



اگر همراه مکانیک توانسته اولین مرکز آنلاین فروش خودروی کارشناسی شده در کشور باشد، طبیعتاً هرکدام از شما هم می توانید از نوآوران عرصه ی مبادلات خودرویی در کشور باشید و با استفاده از خدمات چندگانه ی این مرکز به توسعه ی شیوه های نوین مبادلات خودرو در کشور کمک کنید. با این کار، شما ضمن برخورداری و بهره گیری از طیف وسیعی از خدمات فنّی و کارشناسی، در انجام یک معامله ی خرید یا فروش موفّق از بسیاری از هم صنفان خود پیشی خواهید گرفت.

باید دانست که میزان اطلاعات مبادله شده در سایت همراه مکانیک، در قیاس با بسیاری از سایت های تبلیغی و اطلاع رسانی حوزه ی خودرو، به حدّی است که مراجعه به آن در مورد هر اتومبیلی که در بازار کشور وجود دارد، بدون دریافت اطلاعات تکمیلی نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها