شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که به ناگهان زمانی که برای خرید بیرون می روید با یک لحظه پارک کردن خودرو یا موتورسیکلت و رفتن برای خرید کردن یا انجام کار شخصی خود به هنگام برگشت متوجه دزدیده شدن خودرو یا موتور سیکلت خود شده باشید.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۹۰
خرید یهترین ردیاب خودرو و موتورسیکلت

در این هنگام تا شما به پلیس مراجعه کنید و شکایت خود را بنویسید ممکن است حتی ماشین شما تبدیل به اوراق شده باشد پس برای اینکه سریعا در همان لحظه بتوانید خودرو یا موتور سیلکت خود را پیدا کنید بهتر است اقدام به نصب ردیاب خودرو کنید.

خرید ردیاب با کیفیت

امروزه فروش دستگاه های ردیاب خودرو و موتورسیکلت خیلی زیاد است اما باید به این نکته توجه کرد که قیمت هر دستگاه بسته به نوع امکاناتی که دارد متفاوت است. برخی از دستگاه های ردیاب تنها قابلیت ردیابی آنلاین را می دهند اما دستگاه های ردیاب خودرو ts700 شرکت امین جی پی اس امکانات زیر را دارد.
• قابلیت ردیابی آنلاین
• قابلیت ثبت ریز حرکات و توقفات
• قابلیت ثبت میزان سوخت ماشین
• قابلیت دریافت پیامک مبتنی بر موقعیت مکانی خودرو
• قابلیت امکان شنود
• قابلیت دریافت آلارم هنگام حرکت ماشین با سرعت غیرمجاز و یا توقف غیر مجاز

علاوه بر امکانات بالا شما می توانید با نصب این دستگاه ردیاب خودرو و نصب رله از این قابلیت بهره مند شوید که هنگام باز شدن درب خودرو سریعا پیامک را دریافت کنید.

با خرید و نصب ردیاب خودرو روی تمامی ماشین ها هم می توانید از موقعیت دقیق ماشین ها مطلع شوید و نگرانی بابت سرقت ماشین نداشته باشید و حتی اگر یک شرکت توزیع کالا و غذا یا شرکت خدماتی دارید بتوانید به راحتی زمان تحویل یا انجام خدمات را به مشتریان را اطلاع دهید.

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 02188563259 و 02126760023 تماس بگیرید.

امنیت را عمیق تر لمس کنید ....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها