نماینده مردم سمیرم به تشریح آخرین وضعیت جستجوی هواپیمای ATR پرداخت و از احتمال سقوط آن در نقطه ای غیر از پادنا در سمیرم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۴۳
احتمال سقوط هواپیمای یاسوج در نقطه‌ای دیگر غیر از پادنا/ جستجو زمینی دشوار اما ادامه دارد

اصغر سلیمی در گفت و گو با جام جم آنلاین با اشاره به شرایط بد جوی گفت: متاسفانه برف و کولاک امکان عملیات برای تجسس و بازرسی هوایی بالگردهای اعزامی به محل سقوط هواپیما را میسر نکرد و با توجه به صعب العبور بودن راه ها هنوز هیچ نشانه ای از لاشه هواپیمای ATR یا بقایای مسافران مورد تفحص قرار نگرفته است.

وی افزود: در حال حاضر تیم های امدادی منطقه در حال جستجوی بقایای هواپیما در نقاط احتمالی وقوع سانحه هستند اما با وجود تمام تلاش خود تاکنون چیزی پیدا نکرده اند و عملیات فعلا به طور زمینی ادامه می یابد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با توجه به ادامه بارش ها و شرایط نامناسب جوی گمان نمی رود به این سرعت اثری از هواپیما یافت شود و به نظر می رسد با مساعدت شدن وضعیت آب و هوا و امکان پرواز بالگردها می توان به پیدا شدن لاشه هواپیما امیدوار بود.

وی با تاکید بر اینکه محل وقوع سانحه بسیار صعب العبور است، خاطر نشان کرد: قله دنا مشتمل بر بیش از 30 قله است که این موضوع شرایط گشت وشناسایی را با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی در مورد آخرین اطلاعات بدست آمده از استانداری منطقه، یادآور شد: گفته می شود احتمالا هواپیما در منطقه «کمه» واقع در 200 کیلومتری سمیرم سقوط کرده است اما مورد تایید نهادهای ذیربط قرار نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها