رئال مادرید آنچنان خوش اشتها و با برنامه است که برای فصل تابستان حداقل دو بمب نقل و انتتقالات را به نام خودش می زند. اکنون نام هایی که برای حضور در رئال مادرید مطرح می شوند فقط دیگر به نیمار خلاصه نمی شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۷۲
دورخیز 500 میلیون پوندی کهکشانی ها برای 3 مگا ستاره

به گزارش جام جم آنلاین ، نیمار اصلی ترین هدف رئال مادرید برای مهلت نقل و انتقالات تابستان پیش رو خواهد بود اما به غیر از نیمار سه مگا استار دیگر هم مد نظر این باشگاه قرار دارد. در واقع رئال مادرید برای این سه ستاره بزرگ 500 میلیون پوند هزینه خواهد کرد. این سه ستاره هری کین، ادن هازارد و دیوید دخه آه هستند.

هری کین ستاره بی چون و چرای تاتنهام و برترین گلزن کنونی لیگ برتر انگلیس است. رئال برای این بازیکن 200 میلیون پوند کنار می گذارد.

دومین ستاره ادن هازارد بلژیکی است که در چلسی بازی می کند. رئال مادرید از سه سال پیش قصد خرید این ستاره را داشت. آنها همانند کین برای این بازیکن حاضرند 200 میلیون پوند هزینه کنند.

سومین بازیکن هم دیوید دخه آ است که فصل گذشته تا آستانه رئالی شدن پیش رفت اما پایان مهلت نقل و انتقالات به معنای منتفی شدن این انتقال بود. رئال برای جذب این بازیکن 100 میلیون پوند کنار میگذارد.

به این ترتیب فقط 500 میلیون پوند برای این سه بازیکن خواهد بود، مشخص نیست برای نیمار چه بودجه ای در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها