بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس غوغایی به پا کرد. آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر پس از توافق با الغرافه به قطر رفت اما روز گذشته مشکلاتی در راه امضای قرارداد نهایی به وجود آمد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۱۶
اختلاف طارمی با الغرافه بر سر بند پاداش / بازگشت آقای گل امکان ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از این اتفاق بلافاصله موج خبری بزرگی به راه افتاد و حالا همه از بازگشت آقای گل به پرسپولیس حرف می زدند. اما عدم توافق طارمی با الغرافه بر سر چه بود؟ گویا طرفین بر سر جزئیات پاداش ها به توافق نرسیده اند. طارمی خواهان این است که بابت هر گل پاداش بیشتری از آنچه که الغرافه در نظر گرفته دریافت کند اما مسئولان قطری موافق این قضیه نیستند. از سویی طارمی بابت به کار بردن کلمه «مشروط» در چند بند قراردادش ناراضی است و به همین دلیل امضای قرارداد را به تعویق انداخته است.
بر اساس گزارش منابع آگاه با وجود عدم توافق روز گذشته طارمی و الغرافه بازگشتی در کار نیست. برخی از مشکلات قرارداد طارمی طی امروز و فردا اصلاح می شود و طرفیق به توافق می رسند.
در زمان پیوستن سروش رفیعی به الخور قطر نیز به محض بروز یک مشکل در قرارداد این بازیکن بسیاری از رسانه ها از بازگشت او به پرسپولیس خبر دادند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. گویا این ماجرا حالا برای طارمی تکرار شده است.

از سویی برانکو تمایلی به بازگشت طارمی ندارد. منشا و به خصوص علیپور به خوبی جای خالی طارمی را پر کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها