مقصد و قیمت جدید کریسیانو رونالدو اعلام شد

بمب کریس بعد از جام جهانی می ترکد

جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید یکی از مهم ترین اخبار ورزشی سال 2018 خواهد بود. این ستاره پرتغالی مدت هاست برنامه ریزی کرده تا به کار خود در کهکشانی های مادریدی پایان بدهد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۲۲
بمب کریس بعد از جام جهانی می ترکد

به گزارش جام جم آنلاین ، او چند روز پیش با رد تمدید قرارداد مادرید تحقق این امر را به تابستان پیش رو موکول کرد اما کیست که نداند جدایی او از رئال در پایان این فصل را دیگر باید قطعی دانست.

او روی این موضوع مدت ها فکر کرده و با توجه به اینکه صدای پای ستاره هایی مثل نیمار و امپابه به گوش می رسد جدایی از رئال بهترین تصمیم برای اوست.

رونالدو دو مقصد پیش روی خود می بیند؛ پاری سن ژرمن و منچستریونایتد. بر اساس گزارش منابع اسپانیایی انتقال او به تیم فرانسوی محتمل تر است. قیمت او حدود 100 میلیون پوند خواهد بود، رقمی بسیار نجومی که البته با وجود کلان بودنش قرار نیست رونالدو را دوباره به برترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کند چرا که نیمار با 198 میلیون پوند از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست.

بمب جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید پس از رقابت های جام جهانی 2018 می ترکد. پس از آوردگاه عظیم روسیه اخبار داغ دنیای فوتبال تازه شروع می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها