کد خبر: ۱۰۹۲۹۶۲
چگونگی پرداخت های ارزی و  آنلاین خارجی در ایران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید خرید اینترنتی از سایت آمازون انجام دهید یا نیازمند پرداخت ارزی برای خرید از سایت های چینی بوده باشید. البته تب و تاب خرید از سایت های خارجی بالا گرفته است و هم اکنون بسیاری از ایرانیان خرید از سایت علی بابا و دیگر سایت ها را نیز انجام میدهند. اما در حالی که کارت های بانکی ایرانیان غیر قابل استفاده در وبسایت های خارجی است، خرید آنلاین از وبسایت های خارجی از داخل ایران چگونه میسر گردیده است؟

در واقع پرداخت ارزی در وبسایت های خارجی میتواند دردسر های خاص خود را داشته باشد. برای مثال اگر زمانی که شما تنها یک بار و یک محصول یا خدمات را نیاز دارید، شاید گذاشتن زمان و هزینه برای پرداخت ارزی از طریق پی پال کار سنجیده ای نباشد. همچنین خرید آنلاین با ویزا کارت و مستر کارت نیز مستلزم صرف هزینه ی زیاد و مدتی انتظار برای دریافت کارت است. در واقع در چنین مواقعی شما نیازمند هستید که با صرف وقت و هزینه کم خرید آنلاین یا پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

شرکتی در ایران با نام "ایرانیکارت" این خدمات را هفت سالی است که برای مشتریان خود راه اندازی نموده. در وبسایت این شرکت شما میتوانید به راحتی و با چند کلیک، سفارش پرداخت ارزی خود را ثبت نمایید. شاید برایتان قابل تصور نباشد که پرداخت ارزی شما در کمتر از 3 ساعت کاری انجام میشود! و این به معنای آن است که صرف زمان و هزینه های بسیار و گیج شدن و اشتباه کردن راحت میشوید.

البته خدمات پرداخت ارزی فقط برای خرید از سایت علی بابا، خرید اینترنتی از کشور ترکیه و ... نیست که مناسب است. در واقع استفاده از این خدمات شاید بیش از همه به دانشجویان برای پرداخت هزینه آزمون تافل، پرداخت هزینه ارزی دانشگاه، پرداخت هزینه آیلتس و .... کمک کند. دانشجویانی که قصد آزمودن شانس خود برای پذیرش در دانشگاه های خارجی را دارند، به صورت مداوم به این خدمات نیازمند خواهند شد.

شرکت ایرانیکارت در شهر های مختلف کشور شعبه داشته و امکان مراجعه ی حضوری را برای مشتریان خود فراهم نموده است. دفتر مرکزی ایرانیکارت در اصفهان است و کارشناسان ایرانیکارت از 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی سوالات تلفنی و یا اینترنتی شما هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها