مارتین اسکورسیزی فیلمی را جلوی دوربین می‌برد که لئوناردو دی کاپریو سال‌هاست آرزوی بازی در آن را دارد. این فیلم با نام روزولت جلوی دوربین می‌رود و درباره رئیس جمهور جنجالی تاریخ ایالات متحده آمریکاست.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۵۶
«روزولت»، دی کاپریو و اسکورسیزی را آشتی داد

به نوشته ورایتی، دی کاپریو چند سال است که میخواهد، نقش تئودور روزولت را در یک فیلم سینمایی بازی کند و حالا اسکورسیزی خبر از کارگردانی فیلمی درباره این شخصیت تاریخی میدهد. کمپانی پارامونت با همکاری شرکت فیلمسازی دی کاپریو آپیان وی، این درام پرتنش تاریخی را تولید خواهد کرد.

فیلمنامه فیلم را اسکات بلوم نوشته و معلوم نیست چه زمانی وارد مرحله تولید خواهد شد. رسانههای گروهی مینویسند در حالی که تمام توجهات به فیلم جدید اسکورسیزی به نام «ایرلندی» بود، ناگهان خبر ساخت روزولت مطرح شد. این در حالی است که فیلمساز مولف سینما چند طرح و پروژه سینمایی دیگر را در دست تولید دارد. به گفته منتقدان سینمایی، دی کاپریو بیش از هر کس دیگری از ساخت روزولت خوشحال است. با تولید فیلم، او به آرزوی دیرینه خود میرسد.

کارشناسان میگویند، داستان زندگی روزولت بیش از هر رئیس جمهور دیگری ظرفیت تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی را دارد. زندگی پر پیچ و خم و پرتلاطم این سیاستمدار، فیلمنامه مناسبی برای یک درام سرگرم کننده به حساب میآید. او بعد از خدمت نظام وارد دنیای سیاست شد و به فرمانداری شهر نیویورک رسید. زمانی که معاون اول ویلیام مک کینلی رئیسجمهور وقت آمریکا شد، به شهرت زیادی رسید و ترور مک کینلی در سال 1901، روزولت را به مقام ریاستجمهوری رساند. همکاری دی کاپریو و اسکورسیزی در روزولت در شرایطی اتفاق میافتد که دی کاپریو در ایرلندی و اثر فیلمساز موردعلاقهاش بازی ندارد، اما این دو قرار است در دو فیلم دیگر به نامهای «شیطان در شهر سفید» و «قاتلان گل ماه» همکاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها