کد خبر: ۱۰۷۸۵۸۳
نحوه ثبت شرکت و اخذ اقامت گرجستان

دور نمای سیاسی کشور گرجستان و موضوع پیوستن قریب الوقوع این کشور به حوزه اتحادیه اروپا باعث شده بسیاری در خصوص موضوع ثبت شرکت در گرجستان و شرایط اخذ اقامت گرجستان تحقیق نمایند.

اگر بخواهیم در خصوص شرایط اقامت گرجستان تحقیق نمائید لازم است بدانید :
- اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است
- اقامت گرجستان از طریق ازدواج با تبعه گرجی امکان پذیر است
- اقامت گرجستان از طریق پذیرش تحصیلی در یکی از مراکز رسمی آموزشی گرجستان امکان پذیر است
- اقامت گرجستان از طریق خرید خانه در گرجستان امکان پذیر است
- اقامت گرجستان از طریق موضوع استخدام و کارمندی در یک شرکت گرجی امکان پذیر است

تمام این مواردی که در خصوص نحوه اخذ اقامت گرجستان می بینید و یا می شنوید که اقامت شما را امکان پذیر می سازد، روش هایی است که به طور معمول اقامت شما را امکان پذیر می سازد اما انجام امور حقوقی برای ایرانیان در گرجستان در ماه های اخیر کمی مشکل تر شده و مشکل تر از این نیز خواهد شد به همین دلیل لازم است امور حقوقی خود را از طریق یک شرکت معتبر و یا وکلای حرفه ای به انجام برسانید .

ثبت شرکت حداکثر در دو روز کاری انجام می پذیرد و اخذ اقامت نیز پروسه ای اندک طولانی تر دارد بطوری که :
پس از ثبت شرکت لازم است درخواست اقامت خود را از طریق وکلای حرفه ای به اداره ثبت شرکت ها و اقامت گرجستان تسلیم نمائید بطوری که جواب درخواست شما می تواند طی 10 ، 20 و یا 30 روز به شما برگردانده شود که بسته به هزینه ای که پرداخت می نمائید این موضوع متغیر است.

همچنین در صورتی که با یک تبعه گرجی ازدواج کنید نیز با طی مراحلی می توانید اقامت خود را اخذ نمائید.

در صورتی که از طریق پذیرش تحصیلی بتوانید در یکی از دانشگاه ها و یا مراکز آموزشی گرجستان پذیرش اخذ نمائید از طریق این پذیرش نیز می توانید درخواست اقامت بنمائید و اقامت در گرجستان را اخذ نمائید .

- پیشنهاد میکنیم به منظور اخذ پذیرش تحصیلی، دانشگاه هائی را مد نظر داشته باشید که مورد تائید وزارت علوم هستند .

- به منظور اخذ پذیرش تحصیلی می توانید از طریق مشاوران تحصیلی شرکت سام جوجیا اقدام نمائید .

در گرجستان اگر یک ملک را با ارزش بالای 35 هزار دلار آمریکا خریداری نمائید و مالک آن خانه باشید می توانید از این طریق نیز اقامت گرجستان را اخذ نمائید .

در گرجستان نیز همانند دیگر کشورها شرکتهای بسیاری هستند که نیرو استخدام می نمایند اما در گرجستان استخدام در یک شرکت گرجی شرایط خاص خود را دارد و تسلط نسبی به زبانهای روسی و گرجی از شروط لازم برای استخدام در شرکتهای گرجی است .

- پیشنهاد می کنیم پیش از استخدام در یکی از شرکتهای گرجی با کارشناسان حقوقی شرکت سام جورجیا مشورت نموده و در خصوص جزئیات موضوع با مشاوران این شرکت مشورت نموده تا بتوانید اطلاعات دقیق در این موارد را با دقت کافی بدست آورید .

- دیگر پیشنهاد ما این است که پیش از استخدام در شرکتهای گرجی کمی بیشتر تحقیق نموده و پیشنهاداً برای کارآفرینی و یا سرمایه گذاری در این کشور برنامه ریزی نمائید، اصولاً میزان دستمزد و درآمدها در گرجستان آنقدر بالا نیست .

اما لازم است بدانید در مسیر ثبت شرکت و اخذ اقامت گرجستان در وحله اول می بایست از طریق شرکتهای معتبر این امور را انجام دهید.

سام جورجیا بعنوان یک شرکت معتبر و البته با تجربه در زمینه امور ثبت شرکت، اخذ اقامت، خرید خانه، اخذ پذیرش تحصیلی، مشاوره در زمینه امور ساخت و ساز در گرجستان بعنوان وکلای حرفه ای حقوقی برای امور فوق پیشنهاد می گردند .

اطلاعات شرکت سام جورجیا به قرار زیر است :
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امور مختلف در گرجستان، می توانید به کانال تلگرام شرکت سام جورجیا به آدرس : https://t.me/samigeorgia مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های زیر با مشاوران مجرب این شرکت تماس برقرار نمائید :

تماس با مدیر توسعه اقتصادی سام جورجیا (مهندس سعید درویشی) – مشاوره های اقتصادی

۰۰۹۹۵۵۹۷۷۰۱۹۳۴ (آقای سعید درویشی) دارای تلگرام – واتس آپ و آیمو

تماس با مدیر عامل شرکت سام جورجیا (مهندس محمد خالقی)

۰۰۹۹۵۵۷۱۷۴۳۶۳۶ (آقای محمد خالقی ) دارای تلگرام – وایبر و آیمو

تلفن ثابت دفتر سام جورجیا در تفلیس : ۰۰۹۹۵-۳۲-۲۱۸۱۵۵۰ ۰۰۹۹۵ کد گرجستان – ۳۲ کد شهر تفلیس – ۲۱۸۱۵۵۰ (شماره دفتر سام جورجیا) ساعات تماس ۱۱ الی ۱۸ به وقت تهران (به جز روز یکشنبه)


اکانت اسکایپ شرکت سام جورجیا :
samgeorgiaco

ایمیل شرکت سام جورجیا :
samgeorgiaco@gmail.com

صفحه اینستاگرام شرکت سام جورجیا :
www.instagram.com/samgeorgiaco

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها