اداره کل هنرهای نمایش رادیو سه سریال رادیویی: «پناه آخر»، «فصل مشترک» و «سال های دور» را به ویژه ایام ماه محرم تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۹۰
رادیو نمایش به استقبال محرم می رود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این آثار با موضوعات زندگی یاران امام حسین (ع)، واقعه عاشورا و تعزیه تهیه شده که از رادیو نمایش و سایر شبکه های مختلف رادیویی پخش خواهد شد.

مدیر کل هنرهای نمایشی ورادیو نمایش ضمن اعلام این مطلب افزود: محتوای سه مجموعه نمایشی «پناه آخر»، «فصل مشترک» و «سال های دور» (ویژه ایام ماه محرم و شهادت ابا عبدالله الحسین «ع» و یاران باوفایش) رویکردی معاصر و تاکیدی بر اهمیت اخلاقیات و اعتقادات مبتنی بر باور دینی و گفتار اخلاقی و توصیه به لزوم رعایت آن در دنیای پرپیچ و خم کنونی دارد.

محمدرضا قربانی تآکید کرد: هنر نمایش دینی، پلی است برای انتقال مفاهیم و محتوایی که برگرفته از سیره ائمه اطهار (ع) و بشر در تجربه های شخصی خود در صورت رجوع به آن می تواند در ادامه مسیر زندگی به سلامت از آن عبور کند.تجربه ثابت کرده است محتوا و ارائه مطلوب نمایش های دینی همواره مورد استقبال قشرهای مختلف جامعه قرار گرفته است.

بر اساس این خبر خلاصه داستان و زمان پخش این آثار به شرح زیر است:

«پناه آخر»، نویسندگان: یاسمن شکرگزار، سوگند عباسی؛ کارگردان: مهدی نمینی مقدم، 12 قسمت، ساعت پخش :9:30 صبح

خلاصه داستان: طیبه عزتی زن متدین و نیکوکاری است که در دوازده روز اول محرم ، مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار می کند. همسرش حاج کاظم مدتی پیش بر اثر تصادفی کشته شده و...

«فصل مشترک»، نویسنده: سهیلا خدادادی ، کارگردان: ایوب آقاخانی، 12 قسمت، ساعت پخش:12:30

خلاصه داستان: اردلان، فارغ التحصیل رشته فیلم سازی است. او برای شروع کار سوژه های مناسبی را پیدا می کند. عملکرد این جوان او را تبدیل به مستند سازی زبده و حرفه ای کرده است و....

«سال های دور»، نویسنده: سوگند عباسی، کارگردان: بهرام سروری نژاد، 12 قسمت، ساعت پخش : 10:30

خلاصه داستان: حاج آقا انصاری هیئتی و یکی از فرش فروشان قدیمی بازار است. دامادش حمید در حجره او مشغول به کار است و در نظر دارد با سرمایه حاج آقا خانه ی کلنگی را بسازد و...

گفتنی است؛ تمامی این آثار با هنرمندی بازیگران، تهیه کنندگان، صدابرداران و افکتورها ی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی تهیه و تولید شده وهمزمان با فرا رسیدن ماه محرم، از رادیو نمایش و سایر شبکه های رادیویی به صورت همزمان پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها