با رونمایی از آیفون ایکس، گلکسی نوت 8 و ال جی وی 30 اکثر پرچمداران کمپانی‌های مختلف در سال 2017 معرفی شدند. حال از جمع بزرگان تنها گوگل باقی مانده تا در روزهای آینده از پرچمدارن سال 2017 خود با نام‌های گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 رونمایی کند.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۷۸
گوگل پیکسل 2 با قیمت 649 دلار و در سه رنگ عرضه می‌شود + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، بر اساس خبرهایی که امروز منتشر شد پیکسل ایکس ال 2 توسط کمپانی ال جی ساخته خواهد شد و قیمت نسخه 64 گیگ آن حدود 850 و نسخه 128 گیگ آن حدود 959 دلار خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید پیکسل 2 توسط کمپانی تایوانی اچ تی سی تولید و عرضه می‌شود. طبق گزارش منتشر شده، نسخه 64 گیگ پیکسل 2 با قیمت 649 دلار و نسخه 128 گیگابایت این گوشی نیز با قیمت 750 دلار عرضه خواهند شد.
مشخصات احتمالی گوگل پیکسل 2 را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

صفحه نمایش 5 اینچ
پردازنده اسنپدراگون 835
رم 4 گیگابایت
سایر ویژگی ها لبه های حساس به فشار

پیکسل 2 در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. احتمالا مشخصات سخت افزاری پیکسل 2 مشابه پیکسل ایکس ال 2 می‌باشد و تفاوت آنها در طراحی خواهد بود. بر اساس آخرین شایعات پیکسل ایکس ال 2 از طراحی با حاشیه‌های بسیار کم بهره می‌برد، این در حالی است که پیکسل 2 طراحی مشابه با نسل قبلی خود خواهد داشت.

2 هفته دیگر یعنی روز 4 اکتبر زمان رونمایی از پرچمداران جدید کمپانی گوگل است. این دو از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره می‌برند ولی اولین گوشی مجهز به این نسخه از سیستم عامل نیستند، چرا که چند روز پیش سونی از پرچمدار جدید خود با نام ایکس زد وان با سیستم عامل اندروید 8 رونمایی کرد.

برای پیگیری جدیدترین خبرها در مورد پرچمداران گوگل با کلیک جام‌جم همراه باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها