«مسیر عاشقی» ویژه برنامه دهه کرامت از شبکه رادیویی تهران که هدفش آرامش بخشی و نشاط آفرینی در جامعه با بهره گیری از طبقه اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۱۰۵۵۵۴۶
رادیو تهران در مسیر عاشقی افتاد

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، علیرضا حبیبی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران هدف از تهیه برنامه مسیر عاشقی را شناسایی و ایجاد نشاط با الهام از آموزه های دینی دانست و گفت: برنامه مسیر عاشقی برنامه ای گزارش محور از لحظات و احساس خوب مردم در محیط های مذهبی و امامزادگان است و اهداف دیگری همچون تجلیل از امامزادگان و پرداخت به مساجد را پیگیری می کند.

برنامه در یک قالب روایی و گزارشی با معرفی یک امامزاده در استان تهران و مصاحبه با مردم درباره زیارت بقاع متبرک و اماکن مذهبی، آستان مقدس و همچنین معرفی روز شمار دهه کرامت روی آنتن می رود.

وی افزود: ضرورت و اهمیت این برنامه در جابه جایی معنایی احساسات مذهبی که بسیاری از مردم با حس اندوه اشتباه می گیرند و تفهیم معنای کرامت و بخشش است.

علاوه بر این؛ مسیر عاشقی در دهه کرامت با محورهای موضوعی همچون اهمیت و جایگاه امام زادگان، آشنایی با شاهچراغ، لحظه های نشاط معنوی پخش می شود.

از نغمه ها و ترانه های مذهبی با مضامین امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، احمدبن موسی شاه چراغ (ع) و عبدالعظیم حسنی (ع) بهره گیری شده است.

«مسیر عاشقی» ویژه برنامه دهه کرامت از شبکه رادیویی تهران که از سه شنبه ساعت 8 و 15 دقیقه در 10 قسمت به تهیه کنندگی فهیمه طهرانی از گروه اخلاق و زندگی شهروندی تقدیم مخاطبان می شود.

علی اکبر یاری گزارشگر و مریم شهرام پور گوینده شما مخاطبان را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها