در چهارشنبه های کتاب برگزار می شود

«ر» به روایت مریم برادران در فرهنگسرای تهران

فرهنگسرای تهران در پویش چهارشنبه های کتاب این هفته با عباس جهانگیری، نویسنده کتاب «سایه هیولا» دیدار می کند.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۳۴
سایه هیولا بر چهارشنبه های کتاب

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 در چهارشنبه های کتاب، عباس جهانگیری میهمان فرهنگسرای تهران می شود.

«سایه هیولا» رمانی‌ است درباره انقراض ببر ایرانی که در قالب دو داستان که به موازات هم روایت می‌شوند، بیان می‌شود.

داستانی که در 50 سال پیش می‌گذرد و درباره دوستی دختری به نام لاله با یک ببر است و داستان دیگری که در زمان حال می‌گذرد و درباره دوستی دختر رئیس پارک ملی گلستان با یک پلنگ است تا این‌که پدر این دختر به اتهام کشتن یک شکارچی به زندان می‌رود و قرار است قصاص شود و دختر سر دوراهی قرار می‌گیرد یا به‌عنوان دیه و قصاص باید با یک مرد پنجاه‌ ساله متاهل ازدواج کند و از عشقش که کارگردان جوانی است، بگذرد یا راضی شود که پدرش قصاص شود.

عباس جهانگیریان، نویسنده کودک و نوجوان، پژوهشگر و نمایشنامه‌نویس، در سال 1333 در قم متولد شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است.

جهانگیریان با مجموعه شعر «نون و زیتون» در سال 1358 به‌طور جدی وارد حوزه‌ نویسندگی شد و تا به حال آثار زیادی را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده که از آن‌جمله می‌توان به «قصه‌ هامون و دریا»، «خواب دخترها چپ نیست»، «شازده کدو»، «ترکه‌ انار»، «اردشیر بابکان»، و «جنگ که تمام شد بیدارم کن»، «ابن مقفع»، «فارابی» و «دفترچه‌ مشکل‌گشا» اشاره کرد. این برنامه 4 مرداد ساعت 16:30 در فرهنگسرای تهران برگزار می شود.

لازم به ذکر است چهارشنبه های کتاب تا 18 شهریور با مصطفی رحماندوست، ناصر کشاورز، مریم برادران، جعفر توزندجانی، محمد علی جعفری دیدار خواهد کرد.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه میتوانند با مراجعه به فرهنگسرای تهران به نشانی: حکیم غرب سه‌راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ وبا تلفن 44143777 – تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها