به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک مرد جوان بعد از اینکه کالای سفارشی اش را فروشنده یک فروشگاه اشتباها به او تحویل می دهد ، اقدام به پرخاشگری میکند. این مشتری عصبانی پس از درگیری لفظی با صاحب فروشگاه، اقدام به آسیب رساندن به وسایل و تجهیزات فروشگاه میکند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد