سفر همواره جز جدایی ناپذیر انسان بوده است . با تسهیلات سیستم حمل و نقل تعدد سفرها روز به روز بیشتر می شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۸۶
نمود تورهای لحظه آخری در ماه مبارک رمضان

با اضافه شدن سیستم حمل و نقل هوایی سفرها به خصوص خارجی چند برابر شده است و پدیده ای به نام تور مسافرتی پر رونق گردیده است. با افزایش پروازها در مسیرهای پرترافیک، چارتری شدن پروازها و گارانتی هتل ها از سوی آژانس های مسافرتی رونق یافته و تورهای داخلی مانند تور مشهد مورد استقبال گردشگران تورهای داخلی قرارگرفت.

پروازهای چارتری و اجاره هتل توسط آژانس ها پدیده ای به نام تورهای لحظه آخری مانند تور لحظه آخری کیش را سر زبان ها انداخت که با اعتراض برخی از آژانس های چارتر کننده به دلیل ضرر و زیانی که به این آژانس ها در اثر افت محسوس نرخ ها می رساند همراه بوده است.

تور لحظه آخری اما صرفا هیشه ارزان نیست و بسته به تاریخ سفر دارد. به عنوان مثال در اعیاد و نوروز، تور کیش در لحظه آخر با افزایش نرخ بعضا فزاینده همراه است. بهتر است چند روز یا چند هفته و حتی چند ماه قبل، تور خریداری گردد. تورهای لحظه آخر در برخی ماه های سال با کاهش نرخ محسوس همراه است که ماه مبارک رمضان سرآمد آن هاست. در این ماه حتی تورهای خارجی همانند تور تایلند نیز که نیاز به ویزا دارد ارزان قیمت است. تورهای داخلی و مسیرهای خارجی که نیاز به ویزا ندارد مانند ترکیه و گرجستان با کاهش نرخ قابل توجهی همراه است.

برای خرید تورهای لحظه آخری داخلی در ماه مبارک رمضان یکی از وبسایت های مرجع http://تورکیش-تورمشهد.com/ است که با مراجعه به این وبسایت، لیست تورها به گونه ای که در شکل زیر نشان داده شده است قابل مشاهده است که با کلیک روی عنوان هر تور به صفحه تور مورد نظر راهنمایی شده و با مشاهده نرخ تورها برای هتل های مختلف با آژانس مورد نظر می توانید تماس گرفته و اقدام به خرید تور نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها