کدام یک گوشی مناسب‌تری برای شما خواهد بود؟

گلکسی اس 8 سامسونگ یا آیفون 7 اپل؟ + عکس

اپل نسخه جدید آی او اس 10.3.2 را برای دستگاه‌های آیفون و آیپد منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۷۱
اپل آی او اس 10.3.2 را منتشر کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، چندین باگ جدید در این نسخه به‌روزرسانی شده برطرف شده‌اند، این امر باعث بالا رفتن امنیت دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل آی او اس شده است. اگر شما آیپد یا آیفون دارید می‌توانید این نسخه به‌روزرسانی شده را دریافت کنید. تنها کافیست که به شبکه وای فای متصل شوید و مطمئن باشید باتری دستگاه شما 100 درصد است یا به شارژ متصل است. بعد از این مرحله به قسمت تنظیمات بروید، تب گزینه‌های عمومی (General) را انتخاب کنید و روی Software Update کلیک کنید.

قبل از آمدن این نسخه به‌روزرسانی شده، شکایات بسیار زیادی درباره خالی شدن باتری ناگهانی دستگاه‌هایی که با سیستم عامل آی او اس کار می‌کردند، دریافت شده بود که به دلیل ارتقا دادن دستگاه‌ها به نسخه آی او اس 10.3.2 بود. برای مثال یکی از افراد تکنسین به نام «کاملش پارمار» ادعا کرده بود که بعد از ارتقا دادن آیفون و آیپد خود به آی او اس 10.3.2 حدود 10 الی 20 درصد عمر باتری‌های این دستگاه‌ها تنها در 10 دقیقه اول بعد از جدا کردن از شارژ کم می‌شد. وی حتی ادعا کرده بود که حتی باتری جدیدی روی گوشی هوشمند آیفون 6 (iPhone 6) خود قرار داده بود ولی باز هم این اتفاق رخ داده بود.

از این رو مهندسان اپل در صدد برطرف کردن این مشکل برای مشتریان و کاربران دستگاه‌های آیفون و آیپد شدند. حالا با به‌روزرسانی کردن دستگاه خود می‌توانید دوباره از داشتن محصولات کمپانی اپل لذت ببرید. البته این روزها داشتن یک دستگاه پاوربانک به شما کمک می‌کند که هیچ وقت با گوشی یا دستگاه هوشمند بدون شارژ روبرو نشوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها