خبر شهادت یک آتش نشان اصفهانی تکذیب شد. این در حالی است که سازمان آتش نشانی عصر روز شنبه ضمن اعلام خبر حریق در پالایشگاه زغال سنگ اصفهان شهادت یک آتش نشان را اعلام کرده بود.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۳۳
تکذیب خبر شهادت یک آتش نشان در حریق پالایشگاه قطران اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان،عصر روز شنبه 16 اردیبهشت سازمان آتش نشانی با انتشار خبری از شهادت یک آتش نشان در حادثه انفجار انبار نفتالین پالایشگاه قطران اصفهان خبر داد.

ساعاتی بعد این سازمان با انتشار بیانیه ای خبر اعلام شده از سوی خود را تکذیب کرد و مدعی شد انتشار خبر شهادت یک آتش نشان اشتباه بوده و در جریان حادثه پالایشگاه به هیچ فردی آسیب وارد نشده است.

خبری که از سوی رسانه ها به نقل از سازمان آتش نشانی منتشر شده بود، به این شرح است:

حریق در پالایشگاه قیطران زغال سنگ اصفهان که ساعاتی پیش در قسمت انبار نفتالین رخ داد با تلاش آتش نشانان پالایشگاه و ذوب آهن اصفهان مهار شد و اکنون آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

متاسفانه در این عملیات یکی از پرسنل آتش نشانی پالایشگاه قطران زغال سنگ اصفهان به نام (م- ق) بر اثر انفجار به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی حسین غریبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
۰
۰
سلام . مسئول ارتباط با رسانه ذوب آهن هستم . این خبر تكذیب شده است . واقعاً باعث تاسف است كه خبرنگاران ما بدون كوچكترین تحقیقی ، اخبار منفی را منتشر می كنند اما برای انعكاس اخبار مثبت هزار بهانه می تراشند .

نیازمندی ها