عضو کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مسئول خواندن دولت مرکزی پاکستان در حادثه تروریستی میرجاوه گفت: انتظار داریم وزارت خارجه و معاون آسیایی آن بیشتر در این غائله ورود کنند.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۰۹
حضور اعضای کمیسیون امنیت مجلس در مرز ایران و پاکستان / دولت پاکستان مسئول است

محمد جواد جمالی در گفتگو با جام جم آنلاین در واکنش به حادثه تروریستی میرجاوه واقع در نقطه صفر مرزی بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت رسیدن چند تن از مرزبانان کشورمان شد گفت: قطعا دولت پاکستان در اقدام تروریستی دیروز مسئول بوده چرا که تروریستها بعد از انجام جنایت خود به داخل مرزهای پاکستان متواری شده‌اند.

وی افزود: آنچه که ما تاکنون از مقامات پاکستان شاهد بوده‌ایم، هیچ عکس العملی پس از این رویداد غمبار تروریستی انجام نداده و بنظر میر‌سد بدنبال رفع تکلیف هستند.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور تنی چند اعضای کمیسیون متبوع خود در منطقه پیشین و کوهک (مرز بین ایران و پاکستان در استان سیستان و بلوچستان) خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول بازدید از منطقه و تهیه گزارش برای مقامات دولتی هستیم.

جمالی خاطر نشان کرد: بنده به همراه بروجردی رییس کمیسیون و مسئول کمیته امنیت مجلس گزارشات میدانی خود را به مسئولین ذیربط ارایه خواهیم داد، انتظار داریم مسئولین محترم وزارت خارجه در خصوص تامین امنیت مرزهای کشور به ویژه مرز ایران و پاکستان با مقامات اسلام آباد وارد مذاکره شوند.

شایان ذکر است: شب گذشته، در پی کمین تروریست‌ها در نقطه صفر مرزی ایران با پاکستان ۱۰ تن از مرزبانان پاسگاه «میل ۱۰۰» از گروهان «چاهندو» منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان حین گشت‌زنی توسط اشرار مسلح ‌به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها