­خودروهای هاچبک­ به دلیل ظاهر اسپرت و جذابی که دارند، در بین جوانان و بانوان همواره با استقبال بیشتری روبرو می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۷۳
هاچبک‌­های 100 میلیونی بازار ایران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، در بازار خودرو ایران، برندهای متنوعی وجود دارد که شما می‌­توانید به هنگام خرید خودرو، آن­ها را انتخاب نمایید. در این مطلب تعدادی از هاچبک‌­های 100 میلیونی بازار معرفی‌ شده‌اند.

آلفارومئو میتو

خودروی میتو که کوچک‌ترین محصول شرکت ایتالیایی آلفارومئو است، ظاهری مشابه دیگر خودروهای زیبای ایتالیایی دارد. بااین‌وجود، تغییر در ظاهر و بهبود عملکرد موتور، زمان، اثر خود را بر این خودروی کوچک شرکت آلفارومئو گذاشته و مشکلات یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهند. فضای داخلی خودرو رضایت­بخش است، به‌نحوی‌که فضای قسمت جلوی خودرو بسیار زیاد ولی در قسمت عقب، مسافران برای فضای جلوی پا و بالای سرکمی مشکل خواهند داشت. البته نظرات در مورد کیفیت سواری این خودرو متفاوت است بدین صورت که برخی کارشناسان از آن اظهار رضایت می­‌کنند و برای برخی دیگر نیز قابل‌قبول نیست. قیمت خودرو میتو وارداتی 2014 حدود 100 میلیون است.

رنو اسکالا

اسکالا را می­توان جزء محصولات جدید رنو دانست که ازقضا با استقبال بسیار خوبی نیز در بازار ایران مواجه شده است. هاچبکی که رقیبی بسیار قدرتمند برای مزدا 3 هاچبک و هیوندای i30 است.

فضای داخلی این خودرو دارای طراحی ساده ولی چشم ­نوازی است و همین امر مانع شلوغی کابین شده است. طراحی ساده و به‌دوراز شلوغی کابین این خودرو چشم‌نواز است و کیفیت مواد به‌کاررفته در داخل آن نیز مناسب است. پایداری خودرو در طول رانندگی مناسب بوده و فرمان آن نیز بسیار نرم است. اسکالای E4 1600 تولید 2016، با قیمتی حدود 100 میلیون در بازار معامله می­ شود.

هیوندای ولستر

این خودرو که تنها دارای یک درب برای سرنشینان عقب است، بیشتر به خاطر قیمت مناسب و امکانات خوب استاندارد و اسپرتش تحسین می­‌شود.

ولستر فضای داخلی خوش‌ساختی دارد و صفحه لمسی ۷ اینچ بکار رفته در داشبورد، حواس شمارا از پلاستیک‌­های سخت بکار رفته در داخل خودرو پرت می‌کند!

منتقدان بر این نظرند که فضای جلوی پا در صندلی‌های عقب خوب است، اما به خاطر سقف شیب‌­دار آن، تنها کودکان می‌­توانند از فضای بالای سرشان راضی باشند. فضای پای این خودرو برای افراد بلندقد خیلی مناسب نیست.

سواری این خودرو خیلی نرم نیست، اما در مسیرهای هموار کاملاً راضی‌کننده است و میزان صدای ورودی به خودرو در سرعت‌پایین، بسیار پایین است. اگرچه فرمان تیز و نرمی دارد، اما هنگام دور زدن با سرعت نسبتاً بالا، خیلی راحت دور نمی­‌زند. صدای جاده و باد در سرعت‌های بالاتر در داخل خودرو شنیده می‌شود که باعث می‌­شود راننده در این خودرو به‌اندازه رقیب­‌های اروپایی­‌اش راحت نباشد.ولستر فول شرکتی تولید 2014 با قیمتی حدود 98 میلیون یافت می­شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
Meisam
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
سلام
بدم نیست یكم مطالبی كه میزارید را هم تحقیق كنید
ولستر سقف پانوراما دارن و مدل وارداتی و شركتی هم در زمینه این مورد فرقی نمیكنه

نیازمندی ها