راز قتل زن 40 ساله با انکارهای متعدد تنها متهم پرونده، همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. متهم مردی افغان است که ردیابی گوشی همراهش او را لو داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۶۱
کارگر افغان قتل زن ایرانی را انکار کرد

به گزارش جام‌جم، اواسط سال 90 مردی به یکی از کلانتری‌های پایتخت مراجعه کرد و از ناپدید شدن ناگهانی همسرش خبر داد. او گفت: «همسرم مینا، امروز برای خرید از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. هرچه با تلفن همراهش تماس گرفتیم خاموش بود.»

با ثبت این شکایت، تحقیقات کارآگاهان کلید خورد و پس از هشت ماه، جسد زنی 40ساله با مشخصات مینا در یکی از باغ‌های دماوند کشف شد.

قاتل، پس از کشتن مینا، جسدش را در باغ دفن کرده و متواری شده بود. چند نفر از همسایه‌ها به ماموران گفتند: «در این باغ مردی افغان به عنوان کارگر فعالیت داشت که چند روز پیش به طور ناگهانی ناپدید شد. او با زن‌های زیادی ارتباط داشت.»

با کسب این سرنخ، کارآگاهان به ردیابی گوشی همراه کارگر فراری پرداختند و پس از مدتی او را دستگیر کردند. متهم اما با وجود مدارک پلیسی از جمله پرینت تماس‌هایش با مقتول، خود را بی‌گناه اعلام کرد. با این حال کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی زالی قرار گرفت.

صبح دیروز، جلسه دادگاه با درخواست قصاص از سوی اولیای دم آغاز شد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در پاسخ به این سوال که چرا در روز حادثه، چند بار با مقتول تماس گرفته است، گفت: «من هیچ قتلی مرتکب نشده‌ام. گوشی هم متعلق به پسردایی‌ام بود و من از ماجرای تماس‌ها خبری ندارم. روزی هم که به طور ناگهانی ناپدید شدم، به خاطر مریضی شدید مادرم به افغانستان رفته بودم و فراری در کار نبود.»

این در حالی است که به گفته پدر متهم، همسر او در سلامت کامل است و متهم نیز پسر دایی ندارد. در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۵
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
باز هم جنایتی دیگر توسط قوم افغان.مسولین محترم خواهشمندیم با قاطعیت هرچه تمام برخورد كنید.چرا این افغانی ها نمیرند توی مملكت خودشون . اروپا و آمریكا دارند اتباع بیگانه رو بیرون میكنند تا شهروندانشون از لحاظ رفاه وضعیت اقتصادی اجتماعی و ... در آسایش باشند ولی متاسفانه در كشور ما اینطور نیست چقدر این قوم افغان جرم و جنایت كردند به زنان و دختران ایرانی تجاوز كردند هزاران جرم و جنایت كردند وقتی پرونده ستایش قریشی این همه رسانه ای و حاشیه ساز شد مسئولین ما كاسه داغ تر از آش شدند . افغانی ها مسبب گرانی بیكاری نا امنی و جرم و جنایت هستند
داود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
علتش این است كه هر افغانی برای ورود به ایران چند صدهزارتومانی می پردازد.
AFG
Germany
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
هر روز هزاران جرم و جنایت تَو ایران میشه ، مسئول همه جنایات افغان ها هستند ؟
همه خیانت ها جنایت ها و دعواها افغان ها هستند ؟ مشكل شما اینه كه همه لیسانس و فوق لیسانس زیر بغل دارید و براتون افت داره برید سر ساختمان و كار های سخت انجام بدید وگرنه كه افغان ها با كمترین پول فقط دارند كارهای سخت مَی كنن .
مشكل شما اینكه دنبال یكی مَی گردی تا تمام تقصیر های خودتو گردنش بندازی
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
افغانی ها باعث نا امنی و فساد و فحشا و جرم و جنایت میشند چرا نمیرند تو مملكت خودشون
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
چه كردین باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایران
سیا یك‌چشم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
لابد به اندازه كافی كتك نخورده! بازجو كی بوده؟ بازجو رو عوض كنید تا هم قتل رو گردن بگیره و هم چندتای دیگه رو گردن بگیره.
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
چرا خود این خانوم با این آقا با وجود متاهل بودن ارتباط داشته این سزای خیانته
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
آره گرانی وبیكاری را بندازی گردن افغانی ها هر كس جرم می كند باید پای جرمش ایستاده باشده بعد یك افغانی خراب بود همه ی ملت افغان خراب هستن توهین نكن
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
الان اینایی كه برای قاتل ستایش 200تا منفی دادن كجا هستن؟؟؟ اگر در افغانستان گرانی وبیكاری نیست برگرد كشور خودت . روزی نیست كه شاهد جنایت این جماعت نباشید الحمدلله زبون دراز هم دارند
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
من برای خانواده ام نون پیدا نمكنم ازبیكاری افغانی تو ایران جولان میده باز میگن رای بدین به كی
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
آره زبون دراز هستیم سر سفره شما نیستم هركه نان بازوی خودش را می خورد چی می گی ها
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اگر بازوی كت وكلفتی داری برگرد كشور خودت كار كن اون وقت سرسفره خودت هستی اینجا سرسفره خودت نیستی بلكه سربار ما ایرانیها هستی درضمن هیچ چیزی جز هزینه برای كشور من نداری . به سلامت
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
كشور من اینجاست من خودم ایرانی هستم كجا بروم بله سر سفره خودم هستم منطقی صحبت كن
مش قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
مطمئنی كه ایرانی هستی؟
ابرام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
چنین قضاوت در مورد افغان ها دور از مروت است . اكثریت افغانها انسانهای درستی هستند بدلیل جنگ و ناامنی به ایران پناه آورده اند. و به كارهایی اشتغال دارند كه ایرانیها حاضر بانجام آن نیستند.مسلم است عده ای هم افراد ناجور در میان آنها باشد مگر ایرانیهایی كه به ژاپن برای كار رفته بودند كم جنایت كردند .در این مورد خاص نیز آن خانم نیز بی تقسیر نبوده مسلم است قضات محترم نهایت سعی خود را در اجرای عدالت مبذول خواهند داشت.

نیازمندی ها