۲۱۳ نفر از نمایندگان مجلس از تولیدات و برنامه های رسانه ملی در ایام نوروز امسال تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۶۱
تقدیر و تشکر ۲۱۳ نماینده مجلس از تولیدات عیدانه رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 فروردین) مجلس شورای اسلامی بیانیه 213 نفر از نمایندگان مجلس را درخصوص تقدیر و تشکر از برنامه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های استانی در ایام نوروز قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در نوروز امسال که آغاز آن با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن بود، شاهد پخش آثار متنوع، جذاب و ارزشمندی از شبکه‌های مختلف صداوسیما بودیم. تهیه و تولید این آثار به‌ویژه در حوزه سریال‌ها و تولیدات نمایشی، آموزشی و سرگرم‌کننده نشان می‌دهد که رسانه ملی مهندسی پیام را با تولید برنامه‌های مختلف در قالب‌های گوناگون برنامه‌سازی به‌خوبی مدیریت کرده است.

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و مراکز استانها، در زمینه تولیدات مرتبط با گردشگری، معرفی اماکن دیدنی ایران و راهنمایی مسافران نوروزی و رانندگان برای کاهش تصادفات و خسارات جاده‌ای نیز عملکرد مطلوب و موثری داشتند که رضایت و استقبال چشمگیر مخاطبان، گواهی بر این موضوع است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این تلاش ارزشمند را که نشان از پویایی و هوشیاری مدیران و کارکنان حوزه های مختلف رسانه ملی در استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و شناخت مناسب ذائقه و نیاز‌های روز جامعه دارد، ارج می‌نهیم و از عملکرد آن سازمان در نوروز 1396 قدردانی می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
من از مردم غیور كشور میخوام لیست نمایندگان رو داشته باشن و در صورت امكان هر كاری داشتند بتونند كارها رو به سهولت برای اونها انجام بشه مثلا اگر بچه نماینده مجلسی رفت كنكور داد خواهشا بدون نوبت بزارید بره دانشگاه . چون ضرر اینكار خیلی كمتر از ضرر حذف كنكور هست . یا موارد مشابه چون ضرر یك مورد خیلی كمتر از تصویب یه قانون غلط هست .
هان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
ایا بقالی هست بگوید ماست من ترشه؟

نیازمندی ها