هواپیمای پرواز تهران - زاهدان شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز ۲۰ دقیقه پس از پرواز به دلیل از دست دادن یکی از موتورها، مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۵۹
نقص فنی موتور هواپیمای تهران - زاهدان در آسمان

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، یکی از مسافران پرواز امروز تهران-زاهدان متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان گفت: قرار بود این پرواز ساعت 6:05 ‌امروز صبح از تهران انجام شود، اما با حدود یک ساعت تأخیر پرواز ساعت 7 صبح انجام شد.

وی افزود: حدود 20 دقیقه از پرواز گذشته بود که طبق اعلام مهمانداران، هواپیما به علت نقص فنی در هیدرولیک، مجبور به بازگشت به مهرآباد شد.

این مسافر شرکت هواپیمایی آسمان گفت: زمانی که هواپیما به سلامت روی باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، مهمانداران به ما اعلام کردند که یک موتور هواپیما از دست رفته بود و در راستای کاهش دلهره مسافران این موضوع به آنها اعلام نشد.

وی بیان کرد: من از انجام پرواز بعدی منصرف شدم، اما ظاهراً مقرر شد شرکت هواپیمایی آسمان هواپیمای جایگزین برای این پرواز در نظر بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
96
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
خدا تا حالا خیلی بهمون رحم كرده فكر كنم فقط حادثه سقوط هواپیما تو سال قبل نداشتیم با این وضعیت.دیگه فكر نكنم كسی با هواپیما بره جایی.از هر كی پرسیدم ناراضی بوده بویژه خط مشهد
خدا رحم كنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
قابل توجه دوستانی كه مخالف خرید هواپیما هستن اگر خدای نكرده مشكلی پیش آمده بود الان داشتن یقه پاره میكردن كه تقصیر بندازن گردن یكی

نیازمندی ها