یک گزارش از منابع صهیونیستی، حاکی از رفتار عجیب نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه بازجویی به اتهام فساد است.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۰۷
نتانیاهو برای نجات از بازجویی دست به دامن ایران شد

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، در گزارشی که روزنامه عبری «معاریو» منتشر کرد آمده است نتانیاهو بازجویان را در جلسه بازجویی غافلگیری کرد و اقدام به تماس با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نمود و با او درباره پرونده هسته ای ایران و تهدیدات از سوی دولت تهران به گفت و گو پرداخت.

نتانیاهو در قضیه ای که در رسانه ها با عنوان پرونده 1000 شناخته شده، متهم است.

وی و اعضای خانواده اش به دلیل دریافت هدایایی از تاجران در مقابل تسهیل خدماتی برای آنان در مظان اتهامند.

جلسه تحقیق بر قضیه معروف دیگری با عنوان پروندۀ 2000 درباره تماس هایی که نتانیاهو با ناشر روزنامۀ «یدیعوت احرنوت» برقرار کرده است نیز تمرکز داشت.

ناشر این روزنامه بعد از تماس های نتانیاهو شیوه پوشش دهی اخبار وی را تغییر داده است و نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به عنوان دست خوش، در توزیع روزنامه رقیب با عنوان «اسرائیل هایوم» چالش ایجاد کرده است.

گفتنی است درباره نتانیاهو این موضوع شناخته شده است که دائما ایران را به عنوان مترسکی برای ترس و اضطراب مطرح می کند تا از پایگاه مردمی در داخل جامعه اسرائیلی برخوردار شود؛ جامعه ای که تجاوزگری های وی در همه سطوح و جوانب را دیگر تاب نمی آورند.

وی این بار تا جایی پیش رفت که برای فرافکنی در جلسه بازجویی از خود نیز با ترامپ تماس برقرار و درباره تهدیدهای ایران صحبت کرد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد نبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
بابا این آدم عقل سالم نداره خوب بذارید با بزرگترش كه از خودش دیونه تره تماس بگیره .تازه این خوب خوبشونه وای بحال بقیه رژیم صهیونیستی ازقدیم گفتن هرچه بگندد نمكش می زنند وای به روزی كه بگندد نمك .

نیازمندی ها